Reinventeaza-te si Mergi mai Departe
Stabileste Viziunea Brandului Tau Personal
Definiție:
Viziunea Brandului = descrie situația dorită după o anumită perioadă definită în condiții ideale, pornind de la situația actuală. Aceasta determină direcția de dezvoltare și motivează la acțiune.
Această viziune trebuie:
Incepe cu o viziune pe 3 luni, extinde-o pe 6 luni si apoi in final pe 1 an. Dar gandește pe termen lung, de cel puțin 5 ani. Nu uita permanent să compari viziunea ta pe termen lung cu valorile tale de viață. Ai grijă ca acestea să se suprapună. Dacă sunt contradictorii regandește viziunea. De obicei valorile de viață se modifică mai greu și necesită mult timp.
Comunică viziunea ta repetat, constant și clar.
Dacă vrei să fii cunoscut pentru Brandul Tău Personal trebuie să îți faci cunoscute Ideile. Promovează-te pe tine și ideile tale. Fii curajos și susține ceea ce crezi.
Nu Uita: Oamenii puternici schimbă lumea împărtășind ideile lor către public.
Viziunea Brandului Tau - Exercițiul 1.12
Descarcă Acum Gratuit Exercițiul 1.12
Scrie-mi in Comentarii care este Viziunea Brandului Tau Personal.
Branding Personal, Dezvoltare Personala, Coaching, Marketing Online & NLP in Iasi & Moldova & Romania
Radu Prisacaru – contact@raduprisacaru.ro – 0727661799
Inscrie-te Acum in Grupul Reinventeaza-te si Mergi mai Departe
Inscrie-te Acum in Grupul Expertilor in Branding Personal din Romania
Citeste mai multe despre Branding Personal
Planifica o discutie Video sau Audio – Gratuit primele 30 minute