Campanii de Marketing Viral

Campanii de Marketing Viral

Campanii de Marketing Viral

Foloseste marketingul viral in avantajul tau

Primul avantaj obtinut dintr-o campanile de marketing viral este publicitatea. Si gradul ridicat de recunoastere pe care il obtine website-ul si compania ta.  Reusesti sa generezi un trafic de unde pot aparea potentiali clienti. Inarmat cu putina creativitate si imaginatie precum si cu niste discounturi sau premii pe care le poti oferi. Iti poti comunica mesajul unui numar foarte mare de utilizatori.

Din ce in ce mai multe website-uri si companii incep sa isi idea seama de beneficiile publicitatii virale. Impreuna cu alte metode de promovare si optimizare a website-ului, marketing-ul viral te poate ajuta cu adevarat sa iti cresti vizibilitatea online.

Marketing-ul viral poate fi privit ca o campanie de marketing sub acoperire pentru a face cunoscut un produs sau serviciu nou.  Faptul ca implica costuri reduse este foarte avantajos pentru orice afacere.  Ai nevoie doar de o idee buna, un joc, care da dependenta, o povestire amuzanta sau orice ar interesa utilizatorii sa trimita mai departe cunostintelor.

Multe companii mari au utilizat marketing-ul viral si au obtinut rezultate foarte bune. Cel mai bun exemplu este Hotmail de la Microsoft. A fost prima companie de asemenea dimensiuni care a utilizat aceasta metoda si au obtinut rezultate foarte bune.

Campania Hotmail

La sfarsitul anilor 90, Hotmail a declansat o campanie virala de succes. La finalul fiecarui mesaj care era trimis de catre cei care aveau cont de email (Hotmail), au anexat un mesaj simplu:

“Would you like a free email account too? Visit www.hotmail.com

In acea perioada foarte multi plateau pentru conturile de email, asa ca ….

Descarca Acum Cartea – Cum faci Afaceri pe Internet

Stiti foarte bine ce a urmat….

Acum, este randul tau sa folosesti marketing-ul viral si sa te bucuri de beneficiile pe care le poate aduce.

Pentru a reusi intr-o campanie de Marketing Viral trebuie sa lasi informatiile pe locul 2 si sa “ataci la sentiment”.

Pentru ca o imagine, un video-clip sau un text (cat mai putin) sa treaca bariera si sa fie retrimis catre prieteni este necesar ca acesta sa nasca sentimente. Cele mai puternice emotii sunt cele de groaza (ceea ce nu va recomand), dragoste, simpatie, revolta, umor.

Campanii de Marketing Viral - www.raduprisacaru.ro

MentoringBranding Personal, Dezvoltare Personala, Coaching, Marketing Online & NLP in Iasi & Moldova & Romania

Radu Prisacaru – contact@raduprisacaru.ro – 0727661799

Inscrie-te Acum in Grupul Reinventeaza-te si Mergi mai Departe

Inscrie-te Acum in Grupul Expertilor in Branding Personal din Romania

Inscrie-te Acum in Grupul Podcastul lui Radu Prisacaru

Citeste mai multe despre Branding Personal

Planifica o discutie Fata in Fata, Video sau Audio – Gratuit primele 60 minute

Campanii de Marketing Viral - www.raduprisacaru.ro

Publicat pe  10 martie 2023

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

smartphonedownload linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram