Reinventeaza-te si Mergi mai Departe
Cum sa vinzi prin Testimoniale? Foloseste Dovada Sociala.
Procesul de achizitie este favorizat de declanșatoare. Oamenii sunt programați să își satisfacă plăcerile și să evite durerea.
Prima dată când vei merge într-un magazin în care se vând reviste și ziare, uită-te cu atenție la titluri. Cele mai multe sunt negative, și nu este o întâmplare. Firmele care publică aceste reviste știu că suntem programați la nivel de subconștient să observăm și să răspundem la durerea altor oameni.
Din acest motiv simți nevoia să te uiți atunci când treci pe lângă un accident. Genele tale vor să observi durerea, ca să o poți identifica și să o poți evita în viitor. Este instinctul de supraviețuire care funcționează.
Celelalte titluri din reviste vor fi pozitive și vor evidenția beneficii … De exemplu: ”Cum să slăbești X kg în Y zile” sau “5 modalități simple prin care să imbatranesti frumos”. Dar acesta este doar începutul. Există atât de multe straturi psihologice, pe care le poți folosi în reclamele tale și în prezentările tale de vânzare sau în webinarii, care să îți explodeze rezultatele.
Unul dintre cele mai întâlnite declanșatoare, folosite în industrie este “Dovada Socială”.
“Dovada Sociala” spune că noi decidem ce este corect, în funcție de ce cred alți oameni că este corect. Pe vremuri, dovada socială era folosită pentru supraviețuire. Dacă vedeai mai mulți oameni că mâncau o plantă necunoscută, atunci erai sigur că erai în siguranță să mănânci acea plantă. Efectul dovezii sociale este că ne ajută să luăm o decizie mult mai ușor și mai repede.
In procesul de achizitie, un rol foarte important il joaca recomandarea personală și validarea din partea celei de-a treia persoane (expertul din afara orașului), pe care de cele mai multe ori le regăsim sub forma testimonialelor.
Este foarte important să punem cât mai multe testimoniale în websiteurile noastre, astfel încât oamenii să înțeleagă că nu au niciun risc să achiziționeze produsele/serviciile noastre.
Oamenilor nu le place sa pară fraieri sau să ia deciziii eronate. Testimonialele din reclame, servesc ca și validare a produsului/serviciului, iar atunci când sunt folosite cum trebuie, îți pot eficientiza la maxim rezultatele, vanzand cu multă ușurință.
…. va continua