Reinventeaza-te si Mergi mai Departe
Cum imi promovez websiteul?
Multi experti (traineri, coachi, mentori, terapeuti, etc) ne intreaba cum pot sa isi promoveze Brandul Personal si Website-ul pe internet.
Pentru a menține dezvoltarea afacerii pe internet, asigură-te că website-ul tău este promovat către publicul online potrivit prin urmatoarele tehnici:
Aproape 300 de milioane de e-mailuri sunt trimise în fiecare zi în întreaga lume, cifră care se așteaptă să crească în continuare. Marea majoritate a utilizatorilor de internet verifică zilnic e-mailurile. Când se face bine, marketingul prin e-mail poate genera 42 USD pentru fiecare 1 USD cheltuit (spun ultimele studii de specialitate).
Desfășurarea unei campanii de marketing prin e-mail pentru afacerea ta ar trebui să includă trei elemente esențiale: creșterea listei de e-mailuri, crearea de mesaje de e-mail personalizate și direcționate și optimizarea e-mailurilor pentru cele mai ridicate rate de click. În esență, trebuie să creezi conținut de e-mail captivant pe care publicul tău va dori să îl deschidă.
Iată câteva idei pentru campaniile de marketing prin e-mail pentru a te ajuta să faci publicitate afacerii tale :
Încurajează clienții să se înscrie la lista ta de marketing prin e-mail pe website-ul tău și pe rețelele sociale.
Dacă ești interesat de o tehnică practică și gratuită pentru a genera mai mulți clienți potențiali, accesează optimizarea motorului de căutare (SEO). Atunci când motoarele de căutare nu îți pot găsi website-ul, nu contează cât de bun ești în ceea ce faci.
Vestea bună este că nu trebuie să deveni un maestru SEO pentru a profita de SEO. Trucul este să faci website-ul tău atrăgător pentru roboții care accesează cu crawlere internetul și îți indexează website-ul.
Cum funcționează SEO în practică?
În termenii cei mai de bază, atunci când aplici tehnici SEO pentru conținutul website-ului tău, acesta se poate ridica în partea de sus a paginii cu rezultatele căutării atunci când cineva caută cuvinte legate de website-ul tău. Clienții tăi vor beneficia atunci când investesti ceva timp învățând SEO de bază.
Aceasta este o abordare pe care o poți urma pentru a-ți optimiza website-ul:
Este important cel care doreste sa faca marketing digital să aibă un control bun asupra modului în care funcționează opțiunile de publicitate cu plată înainte de a investi. La fel ca SEO, nu trebuie să devi un guru de marketing digital pentru a utiliza aceste tehnici. Informatiile de baza te vor ajuta sa iți aduci pagina în fața potențialilor clienți.
Să ne concentrăm pe trei categorii populare de publicitate cu plată: Google Ads, anunțuri cu plată pe click și retintire.
Google Ads
Google difuzează reclame plătite (sponsorizate) care apar pe paginile cu rezultatele căutării Google. Aceste listări apar înaintea linkurilor „naturale”, care sunt clasificate în funcție de factori precum SEO și popularitate.
Spre deosebire de publicitatea tradițională, atunci când cumperi un anunț Google, acesta nu va apărea neapărat la un moment dat sau la o rată previzibilă. Google Ads utilizează un sistem de licitație activat atunci când oamenii caută cuvinte cheie legate de website-ul tău. Va trebui să ai un Scor de calitate ridicat pentru a învinge alți agenți de publicitate care utilizează aceleași cuvinte cheie. Poți afla mai multe despre procesul de licitație.
Plată pe click (PPC)
Așa cum te-ai putea aștepta, tarifele de publicitate PPC sunt legate de frecvența cu care se face click pe anunțul tău. În plus față de Google Ads, poți achiziționa anunțuri PPC prin companii precum Amazon și Microsoft.
Retintire
Când „retintesti” anunțurile, poți utiliza datele despre clienții tăi pe baza acțiunilor lor anterioare. Una dintre cele mai eficiente modalități de a utiliza retintirea pentru afacerea ta , a website-ului este prin retintire de anunțuri către publicul care a vizitat website-ul tău anterior. Pentru a profita de retintire, va trebui să investești într-un mod de a colecta date despre vizitatorii website-ului tău.
Există aproape 3 miliarde de utilizatori Facebook și 260 milioane utilizatori activi lunari de LinkedIn. Să ajungi doar la o mică parte din aceste rețele sociale poate face o diferență pentru afacerea ta.
Dacă faci doar un singur lucru pentru a-ți îmbunătăți eficiența rețelei sociale, acesta ar trebui să se angajeze în mod regulat cu adepții tăi. Arată-le că ești o persoană reală și că ești dedicat experienței clientului. Iată câteva bune practici care îți pot îmbunătăți prezența socială:
LinkedIn este o opțiune excelentă de rețea socială pentru profesionisti.
Spre deosebire de Google Ads, anunțurile banner folosesc imagini pentru a genera trafic pe website-ul tău de pe alt website. Te poți gândi la anunțuri banner cum ar fi panourile digitale - obiectivul tău ar trebui să fie crearea de reclame atrăgătoare care să atragă atenția.
Cel mai simplu mod de a începe cu anunțurile banner este să folosești Google Ads. Structura de plată este identică cu Google Ads bazată pe text și se aplică aceleași reguli de licitație. Rețeaua de Display Google te poate ajuta să te conectezi cu segmente de public de pe internet.
Poți crea anunțuri banner într-un program specializat precum Canva sau un serviciu precum Generatorul de anunțuri grafice Google sau poți angaja un designer grafic.
Nu în ultimul rând, sunt recomandări. Nu ar trebui să fie o surpriză faptul că este mai probabil ca oamenii să facă achiziții de la companii și persoane fizice cu o bună reputație. Iată câteva moduri în care poți genera recomandări:
După ce ai câteva mărturii și recomandări strălucitoare în mână, nu uita să le folosești. Poți include chiar și o pagină întreagă de recomandări pe website-ul tău, rețelele sociale sau campaniile de marketing prin e-mail și chiar ca parte a campaniilor tale publicitare plătite.
Când vine vorba de marketing digital, există multe modalități eficiente de a-ți prezenta afacerea si website-ul. Poate fi o provocare să decizi de unde să începi, dar vei vedea rezultate. Dacă te simți mai confortabil cu o tehnică anume, față de altele, este bine să începi cu aceasta.
Speram ca aceste tehnici te vor ajuta. Daca ai intrebari scrie-ne in comentarii.
Daca vrei sa afli mai mult despre Afaceri pe Internet citeste Cartea “Internet Marketing in 10 Pasi”. Vezi toate articolele pe aceasta tema la pagina de Afaceri pe Internet