Cum Rezonezi cu Audienta Ta - Brand Personal

Cum Rezonezi cu Audienta Ta - Brand Personal

Cum Rezonezi cu Audienta Ta - Brand Personal:

  • “Suntem la fel” - (asiguri audiența că personalitatea ta este la fel cu a lor) aceleași probleme, aceleași gânduri, asiguri un sentiment de grup și aparținere, reflectezi caracteristicile, vocea și tonul lor;
  • “Tu poți fi eu” -  ești tot ceea ce dorește să fie audiența ta, ideea lor de succes;
  • “Te pot ghida” – inspiri încredere, asigură-i că cunoști drumul spre siguranță și succes, demonstrează expertiza înaltă și câștigă-le încrederea;
  • “Poți fi măreț” – inspiră-i să creadă în ei, că pot obține ceea ce își doresc în viață, comunicarea ta trebuie să fie inspirațională și motivațională.

Într-o piață concurențială supraaglomerată, Brandul Tău Personal contează din ce în ce mai mult, te scoate din mulțime. Informații oferă toată lumea, tu trebuie să oferi soluții, rețete și programe (cursuri, coaching și consultanță).

Brandul Tău Personal este ceea ce vrei să simtă ceilalți când se gândesc la tine.Pentru o poziționare corectă în mintea și sufletul clienților trebuie să:

  • Ai un mesaj cuprinzător și la obiect (puncte forte, abilități și emoții);
    • Fii direct și clar, nu fii timid în a-ți prezenta talentul și abilitățile;
    • Declară lucrurile pentru care ești special: „Sunt cunoscut pentru….”, „Echipa mea se bazează pe mine pentru ….”, „Clienții mei îmi spun adesea că eu îi ajut la ….”;
    • Implică-te în grupuri care îți susțin poziția online și offline;
    • Să satisfaci nevoile clienților mentale și emoționale.

Conectivitatea Neurologică se realizează atunci când un brand sau un serviciu creează un răspuns emoțional și psihologic care operează la nivelul subconștientului pentru client într-o modalitate care nu poate fi recunoscută sau înțeleasă de către consumator.

  • Pentru a cuceri inimile clienților trebuie să faci lucruri care să le provoace emoții în legătură cu Brandul Tău Personal.
  • Steve Jobs – „Inovația face diferența între lider și urmăritor”. Ron Johnson ex-Apple Senior VP: “Apple nu se concentrează pe vânzarea unor produse, ci pe construirea unor relații cu clienții și îmbunătățirea vieții oamenilor.” De aceea clienții Apple urmăresc produsele noi și le cumpără oricât ar costa ele.

Cum Rezonezi cu Audienta Ta - Brand Personal

Cum Rezonezi cu Audienta Ta - Brand Personal Brand Personal 1 www.raduprisacaru.ro

Branding Personal, Dezvoltare Personala, Coaching, Marketing Online & NLP in Iasi & Moldova & Romania

Radu Prisacaru – contact@raduprisacaru.ro – 0727661799

Inscrie-te Acum in Grupul Reinventeaza-te si Mergi mai Departe

Inscrie-te Acum in Grupul Expertilor in Branding Personal din Romania

Inscrie-te Acum in Grupul Podcastul lui Radu Prisacaru

Citeste mai multe despre Branding Personal

Planifica o discutie Video sau Audio – Gratuit primele 30 minute

Publicat pe  30 iunie 2021

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

smartphonedownload linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram