Cum sa creez o Lista cu Adrese de Email - Branding Personal
Cum sa creez o Lista cu Adrese de Email - Branding Personal
Mărimea listei de email îți dă putere și volum. “Banii sunt în Listă” cu cât ai mai mare lista cu atât încasezi mai mulți bani;
Este un canal de comunicare propriu (îți aparține) deci investește în el cu încredere;
Nu uita că oamenii s-au înscris pentru noutăți/update-uri și dacă nu le scrii regulat, vor uita că exiști și cine ești iar când le vei scrie vor crede că este spam, cine pleacă de pe lista de email înseamnă că nu este interesat, deci publică constant și fără frică;
Cu cât ai mai multe adrese de email cu atât poți continua mai multe conversații;
După ce se înscrie pe lista de email utilizatorul trebuie să fie direcționat către o pagină intimă pe website-ul tău de unde să îi mulțumești, să îl inviți în lumea ta, să îl asiguri că nu vei da adresa lui de email altora și să îi prezinți pe scurt ceea ce faci. Roagă-l să includă adresa ta în lista lui pentru a nu ajunge mesajele tale în fișierul Spam;
Mesajele trebuie să aibă trimiteri către toți ceilalalți 6 piloni din diagramă i-Sistem-ului;
Alege un provider de servicii email: Mailchimp, Aweber, ConstantContact, GetResponse, InfusionSoft (are CRM – Customer Relationship Management) iar în România: Newsman;
Adresa de trimitere, dacă este o companie, oamenii nu o vor deschide, dacă este o adresă cu un nume, oamenii vor avea mai multă încredere, dacă este numele tău, al Brandului Tău Personal este și mai bine;
Subiectul: fă-l ca un titlu, folosește cuvinte puternice: nou, gratuit, acum, etc;
Branding Personal, Dezvoltare Personala, Coaching, Marketing Online & NLP in Iasi & Moldova & Romania