Blog: este o publicație web (un text scris) care conține articole periodice sau/și actualizate neîntrerupt ce au de obicei un caracter personal.
Pentru Website/Blog – recomand WordPress – ușor de folosit, are multe plugin-uri inclusiv pentru comerț și încasări online.
Folosește Yourls.org pentru a crea url-uri personalizate scurte pentru afiliați.
Adus la zi măcar o data pe an.
De pe acest website/blog oferind conținut gratuit trebuie să strângi adrese de email – acesta este motivul existenței website-ului, blog-ului, apoi vine cel de prezentare, educare, etc.
Toate canalele externe trebuie să aducă utilizatorii pe website unde să le colectezi adresele de email.
Blogul (de pe website) este stația centrală.
Scrie articole între 300 și 1200 caractere. Cu cât este mai lung cu atât ai mai multe șanse să fie distribuit și de alții. Îți poți promova cărțile gratuite sau orice altceva pentru a atrage adresele de email.
Trebuie să aibă trimiteri către toți ceilalți 6 piloni ai i-Sistem-ului.
Construiește-ți website-ul, nu aștepta să fie perfect, nu va fi niciodata, mai bine îl lansezi și îl optimizezi permanent, decât să amâni la nesfârșit lansarea lui.
Dacă nu ai un website, nu vrei să investești încă într-un website poți începe de pe Pagina ta de Facebook (nu contul personal) sau Pagina de Instagram (contul business):
Construiește o audiență;
Conectează-te cu oamenii;
Publică și distribuie conținutul;
Motive Pro:
Sunt ușor de setat;
Sunt gratuite;
Sunt simplu de întreținut;
Nu trebuie să fie la zi.
Motive Contra:
Nu sunt ale tale;
Pot dispărea oricând;
Se schimbă mereu;
Nu ai control asupra design-ului layout-ului;
Îți limitează numărul de link-uri în BIO.
Branding Personal, Dezvoltare Personala, Coaching, Marketing Online & NLP in Iasi & Moldova & Romania