Importanta Continutului in Brandul Personal
- Conținutul este Rege. Scrie conținut. Cât? Cum spunea Harvey Specter: “Muncește până nu vei mai fi nevoit să te prezinți”.
- Conținutul tău trebuie să fie:
Dintre acestea cele mai importante sunt:
Importanta Continutului in Brandul Personal
- Educațional, produsul trebuie să servească clientul:
- Strânge de la audiență o listă cu subiectele pe care îi interesează;
- Creează conținut educațional care să îți demonstreze expertiza și să îți crească încrederea;
- Dacă ai conținut destul vei deveni o resursă, la tine vor veni oamenii când vor avea o problemă;
- Conținutul educațional are următoarele forme: Statistici, Interviuri, Tutoriale, Sfaturi;
- Obține feedback de la audiența ta;
- Experimentează diferite subiecte și formate;
- Adaptează-ți conținutul la ceea ce solicita ei.
- Distractiv – nimeni nu te va urmări dacă îi plictisești:
- Fii Tu, nu imita pe alții;
- Arată-ți vulnerabilitățile;
- Fii abordabil de către audiență:
- Arătându-le că ești uman, slăbiciunile tale;
- Greutățile pe care le întâmpini;
- Imagini din spatele cortinei.
- Conṭinutul este important să încurajeze Acțiunea – conținutul tău trebuie să îi motiveze pe cei din audiența ta să acționeze: like, share, click on button, comentează, sună, scrie pe whatsapp:
- Trebuie să le dai un motiv bun pentru a acționa;
- Începe și întreține o conversație;
- Nu te teme să polarizezi oamenii, nu încerca să îi mulțumești pe toți;
- Susține ceea ce crezi cu argumente;
- Pune întrebări la care oamenii ar vrea să raspundă;
- Creează sondaje, află opinia oamenilor;
- Atuncicand există prea multe informații,putem răzbi în această junglă în două feluri: Oferind Valoare și Emoție;
- Când oferi foarte multe informații valoroase gratuit, oamenii se vor simți obligați față de tine și vor începe să te simpatizeze și să te placă și te vor recomada prietenilor;
- Oferă-le oamenilor o porție, să testeze, să guste ceea ce poți să faci pentru ei, dacă vor fi convinși că produsul tău este bun, vor veni natural la tine.
Sfat:
Când te Poziționezi în mintea Audienței Tale pleacă de la lista de opțiuni pe care o are Audiența ta pentru a-și satisface Nevoile. În alcătuirea listei Opțiunilor pleacă de la următoarele întrebări:
- Pot fi Nevoile externalizate către o altă companie?
- Pot fi automatizate?
- Poate fi un job sau chiar un întreg departament să fie externalizat către o altă țară cu costuri mai scăzute?
Descarca Acum Exercițiul 4.2
Branding Personal, Dezvoltare Personala, Coaching, Marketing Online & NLP in Iasi & Moldova & Romania
Radu Prisacaru – contact@raduprisacaru.ro – 0727661799
Inscrie-te Acum in Grupul Reinventeaza-te si Mergi mai Departe
Inscrie-te Acum in Grupul Expertilor in Branding Personal din Romania
Inscrie-te Acum in Grupul Podcastul lui Radu Prisacaru
Citeste mai multe despre Branding Personal
Planifica o discutie Video sau Audio – Gratuit primele 30 minute