Importanta Continutului in Brandul Personal

Importanta Continutului in Brandul Personal

Importanta Continutului in Brandul Personal

  • Conținutul este Rege. Scrie conținut. Cât? Cum spunea Harvey Specter: “Muncește până nu vei mai fi nevoit să te prezinți”.
  • Conținutul tău trebuie să fie:
    • Angajator;
    • Exclusiv;
    • Educațional;
    • Efectiv;
    • Distractiv;
    • Să încurajeze Acțiunea;
    • Să arate Expertiza;
    • Etic;
    • Empatic;
    • Experimental;
    • Să ofere o Experiență;
    • Să ofere Exemple;
    • Să provoace Emoții;
    • Se genereze Întrebări;
    • Adaptat.

Dintre acestea cele mai importante sunt:

Importanta Continutului in Brandul Personal

  • Educațional, produsul trebuie să servească clientul:
    • Strânge de la audiență o listă cu subiectele pe care îi interesează;
    • Creează conținut educațional care să îți demonstreze expertiza și să îți crească încrederea;
    • Dacă ai conținut destul vei deveni o resursă, la tine vor veni oamenii când vor avea o problemă;
    • Conținutul educațional are următoarele forme: Statistici, Interviuri, Tutoriale, Sfaturi;
    • Obține feedback de la audiența ta;
    • Experimentează diferite subiecte și formate;
    • Adaptează-ți conținutul la ceea ce solicita ei.
  • Distractiv – nimeni nu te va urmări dacă îi plictisești:
    • Fii Tu, nu imita pe alții;
    • Arată-ți vulnerabilitățile;
    • Fii abordabil de către audiență:
      • Arătându-le că ești uman, slăbiciunile tale;
      • Greutățile pe care le întâmpini;
      • Imagini din spatele cortinei.
    • Conṭinutul este important să încurajeze Acțiunea – conținutul tău trebuie să îi motiveze pe cei din audiența ta să acționeze: like, share, click on button, comentează, sună, scrie pe whatsapp:
    • Trebuie să le dai un motiv bun pentru a acționa;
    • Provoacă dezbateri;
    • Începe și întreține o conversație;
    • Nu te teme să polarizezi oamenii, nu încerca să îi mulțumești pe toți;
    • Susține ceea ce crezi cu argumente;
    • Pune întrebări la care oamenii ar vrea să raspundă;
    • Creează sondaje, află opinia oamenilor;
    • Cere recomadări.
  • Atuncicand există prea multe informații,putem răzbi în această junglă în două feluri: Oferind Valoare și Emoție;
  • Când oferi foarte multe informații valoroase gratuit, oamenii se vor simți obligați față de tine și vor începe să te simpatizeze și să te placă și te vor recomada prietenilor;
  • Oferă-le oamenilor o porție, să testeze, să guste ceea ce poți să faci pentru ei, dacă vor fi convinși că produsul tău este bun, vor veni natural la tine.

Sfat:

Când te Poziționezi în mintea Audienței Tale pleacă de la lista de opțiuni pe care o are Audiența ta pentru a-și satisface Nevoile. În alcătuirea listei Opțiunilor pleacă de la următoarele întrebări:

  • Pot fi Nevoile externalizate către o altă companie?
  • Pot fi automatizate?
  • Poate fi un job sau chiar un întreg departament să fie externalizat către o altă țară cu costuri mai scăzute?

Descarca Acum Exercițiul 4.2

Importanta Continutului in Brandul Personal Branding 1 www,raduprisacaru.ro

Branding Personal, Dezvoltare Personala, Coaching, Marketing Online & NLP in Iasi & Moldova & Romania

Radu Prisacaru – contact@raduprisacaru.ro – 0727661799

Inscrie-te Acum in Grupul Reinventeaza-te si Mergi mai Departe

Inscrie-te Acum in Grupul Expertilor in Branding Personal din Romania

Inscrie-te Acum in Grupul Podcastul lui Radu Prisacaru

Citeste mai multe despre Branding Personal

Planifica o discutie Video sau Audio – Gratuit primele 30 minute

Publicat pe  21 iulie 2021

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

smartphonedownload linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram