Omul de Rand - Tip de personalitate - Brand Personal
Omul de Rand - Tip de personalitate - Brand Personal
OMUL DE RÂND – The Everyman, The Regular Guy nu vrea decât să se integreze celorlalți, să aparțină unui grup, unei majorități, reprimă personalitatea individuala pentru a își asuma o identitate de grup. Brandurile din acest segment promovează gustul comun, funcționalitatea, simplitatea, în detrimentul elitismului mărcilor de top. Produsele sau serviciile sunt comune, accesibile, de larg consum, au prețuri mici sau moderate și aparțin unor companii care țintesc masele largi de consumatori, care se simt confortabil ca părți ale unei mulțimi uriașe.
Motto: Toți oamenii, femei sau bărbați, sunt egali!
Misiune: Conexiunea cu ceilalți.
Obiectiv: A aparține.
Cea mai mare frică: Izolare, rătăcire de grup, ostilitate.
Strategie: Dezvolta virtuții simple, uzuale, fii cu picioarele pe pământ, rămâi un om de rând.
Slăbiciune: Pierderea identității, depersonalizare, antrenarea în relații superficiale.
Gândește-te care sunt persoanele pe care le cunoști (parteneri, prieteni, amici, rude, etc) care se inscriu in acest arhetip (tip de personalitate).
Gândește-te care sunt persoanele publice (vedete, politicieni, influenceri, mentori, coachi, traineri, etc) pe care le cunoști/urmărești care se inscriu in acest arhetip (tip de personalitate).
Care sunt caracteristicile principale care crezi că ii califică pentru a face parte din acest arhetip (tip de personalitate)?
Care sunt caracteristicile care crezi că ii diferențiază de acest arhetip (tip de personalitate)?
Scrie-mi in comentarii dacă tu aparții acestui arhetip (tip de personalitate) și care sunt caracteristicile care te clasifică.
Omul de Rand - Tip de personalitate - Brand Personal
Branding Personal, Dezvoltare Personala, Coaching, Marketing Online & NLP in Iasi & Moldova & Romania