Omul de Rand - Tip de personalitate - Brand Personal

Omul de Rand - Tip de personalitate - Brand Personal

Omul de Rand - Tip de personalitate - Brand Personal

  • OMUL DE RÂND – The Everyman, The Regular Guy nu vrea decât să se integreze celorlalți, să aparțină unui grup, unei majorități, reprimă personalitatea individuala pentru a își asuma o identitate de grup. Brandurile din acest segment promovează gustul comun, funcționalitatea, simplitatea, în detrimentul elitismului mărcilor de top. Produsele sau serviciile sunt comune, accesibile, de larg consum, au prețuri mici sau moderate și aparțin unor companii care țintesc masele largi de consumatori, care se simt confortabil ca părți ale unei mulțimi uriașe.
  • Motto: Toți oamenii, femei sau bărbați, sunt egali!
  • Misiune: Conexiunea cu ceilalți.
  • Obiectiv: A aparține.
  • Cea mai mare frică: Izolare, rătăcire de grup, ostilitate.
  • Strategie: Dezvolta virtuții simple, uzuale, fii cu picioarele pe pământ, rămâi un om de rând.
  • Slăbiciune: Pierderea identității, depersonalizare, antrenarea în relații superficiale.
  • Talent: Realism, empatie, sinceritate, conectivitate, egalitate, prietenie, incluziune.
  • Alte ipostaze ale arhetipului: Bătrânelul de treaba, anonim, vecin, realist, muncitor, cetățean, amic, majoritatea tăcută.
  • Industrii: Casă/Familie, mâncare, haine, autoturisme de familie.
  • Branduri globale care ilustrează arhetipul: 
    • Home Depot;
    • Volkswagen;
    • KFC;
    • Facebook;
    • eBay;
    • Ikea.
  • Branduri locale din această categorie: Penny Market, Frutti Fresh, Catena, Dero, Dacia Logan, DigiMobil.

Gândește-te care sunt persoanele pe care le cunoști (parteneri, prieteni, amici, rude, etc) care se inscriu in acest arhetip (tip de personalitate).

Gândește-te care sunt persoanele publice (vedete, politicieni, influenceri, mentori, coachi, traineri, etc) pe care le cunoști/urmărești care se inscriu in acest arhetip (tip de personalitate).

Care sunt caracteristicile principale care crezi că ii califică pentru a face parte din acest arhetip (tip de personalitate)?

Care sunt caracteristicile care crezi că ii diferențiază de acest arhetip (tip de personalitate)?

Scrie-mi in comentarii dacă tu aparții acestui arhetip (tip de personalitate) și care sunt caracteristicile care te clasifică.

Omul de Rand - Tip de personalitate - Brand Personal Om de rand www.raduprisacaru.ro

Omul de Rand - Tip de personalitate - Brand Personal

Branding Personal, Dezvoltare Personala, Coaching, Marketing Online & NLP in Iasi & Moldova & Romania

Radu Prisacaru – contact@raduprisacaru.ro – 0727661799

Inscrie-te Acum in Grupul Reinventeaza-te si Mergi mai Departe

Inscrie-te Acum in Grupul Expertilor in Branding Personal din Romania

Citeste mai multe despre Branding Personal

Planifica o discutie Video sau Audio – Gratuit primele 30 minute

Etichetat pe:
Publicat pe  6 aprilie 2021

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

smartphonedownload linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram