Reinventeaza-te si Mergi mai Departe
Stabileste Esenta Brandului Tau Personal
Definiție:
Esența Brandului = suma emoțiilor pe care le transmiți către Audiența Ta.
Să îți cunoști Esența Brandului Tău Personal înseamnă să știi ce emoții transmiți și ce simt oamenii din audiența ta când interacționează cu tine.
Poate crezi că clienții judecă logic ofertele și în urma procesului de gândire, bazat pe fapte, iau o decizie de cumpărare. De fapt, Oamenii iau deciziile bazate pe emoții.
95% dintre deciziile de cumpărare sunt luate în subconștient[1].
De fiecare dată când ajungi la clientul tău, ocupi o poziție în subconștientul său. Cu cât ocupi mai multe poziții, cu atât șansele tale cresc (picătura chinezească). Nu uita, oamenii își cheltuie banii pe ce au nevoie, nu pe ce vor.
Continua lectura cu Care sunt Emotiile Umane si Descarca Exercitiul 1.13
[1] Gerald Zaltman, Profesor la Harvard.
Branding Personal, Dezvoltare Personala, Coaching, Marketing Online & NLP in Iasi & Moldova & Romania
Radu Prisacaru – contact@raduprisacaru.ro – 0727661799
Inscrie-te Acum in Grupul Reinventeaza-te si Mergi mai Departe
Inscrie-te Acum in Grupul Expertilor in Branding Personal din Romania
Citeste mai multe despre Branding Personal
Planifica o discutie Video sau Audio – Gratuit primele 30 minute