Reinventeaza-te si Mergi mai Departe
Lideri Moderni - Dezvoltare Personala
Liderii i-au decizii in fiecare zi. Aceste dezicii au impact mai mare sau mai mic asupra organizatiilor pe care le conduc.
Daca intelegem termenii cheie ai cursurilor de leadership putem intelege si stilurile de leadership.
Cursurile de leadership pregatesc liderii in diferite stiluri, pentru diferite organizatii. Cateva exemple sunt lideri pentru: comunicare, team building, a realiza o viziune:
Reprezinta metoda liderilor de a se apropia de resursa umana la locul de munca sau in cadrul proiectelor in desfasurare. Poate conține abilitati de prezentare persuasiva care inspira încredere, integritate, caracter, model pozitiv și alte caracteristici de comportament folositoare pentru a atinge scopul grupului.
2. Planificarea viziunii
Viziunea este un tablou ideal al viitorului, iar planificarea acesteia este abilitatea de a comunica valorile principale si de a reda un sens al directiei, implementand un plan care se axează în jurul vizunii. Viziunea organizaționala inconjoara un plan strategic, care generează impact motivational și ghidează angajații către un rezultat specific "Curajul unui lider de a indeplini viziunea sa vine din pasiune, nu din pozitie" - John Maxwell
3. Team building
Team building-ul este o metoda prin care liderii aleg ca puterea sa vina din grup si sa foloseasca strategii motivationale pentru a realiza o activitate specifica.
Team building-ul eficient contine valorice culturii organizationale si dinamiza grupului.
4. Comunicare
Comunicarea este abilitatea de a impartasi informatia prin procesul de ascultare, vorbire si scris. Liderii de succes inteleg ca imbunatatirea abilitatilor de comunicare nu te fac doar mai eficient, dar si cresc sansele de succes ale organizatiei.
5.Evaluarea performantei
Un aspect important in pregatirea lideri-lor este evaluarea modatolatii in care pasii pentru atingerea scopului functioneaza.
Unul din rolurile pe care le are un lider de succes este de a reda eficacitatea individului, dar al si colectivului pentru a ajunge la scopul stabilit.
"Un bun obiectiv pentru un lider este de a ii ajuta pe cei slabi sa fie buni, iar pe cei buni sa-i faca si mai buni." - Jim Rohn
6. Luara deciziilor
Luarea deciziilor este procesul de a a lege intre cateva idei sau optiuni. Este procesul menit sa ofere solutii sau sa rezolve problemele.
Acesta este o abilitate vitala pentru fiecare lider, pentru ca il ajuta sa devina mai puternic in legatura cu gandirea critica necesara pentru a puatea lua decizii pentru organizatie.
Un lider trebuie sa fie altruist, focusat pe beneficiile pe care le vizeaza organizatia dar si oamenii din orgaizatia sa. Trebuie sa fie dispus sa imparta lumina reflectoarelor, sa nu isi asume el totul si sa recunoasca talentul si valoarea persoanelor din jurul sau.
Pentru o sesiune de Dezvoltare Personala sau NLP te rog sa ma contactezi.
Speaker & Trainer & Coach – Radu Prisacaru – contact@raduprisacaru.ro – 0727661799
Citeste mai multe despre Dezvoltare Personala
Planifica o discutie Video sau Audio – Gratuit primele 30 minute