Stabileste unde vrei sa ajungi - CERCUL DE AUR

Stabileste unde vrei sa ajungi - CERCUL DE AUR

Stabileste unde vrei sa ajungi - CERCUL DE AUR

O altă cale în identificarea modului de a afla ceea ce vrei să faci şi cum să faci să ajungă la ceilalṭi este parcurgerea unor „straturi”, de la interior la exterior, răspunzând la următoarele întrebări:
• Stabilirea Viziunii Brandului Tău : De ce?
• Stabilirea Promisiunii Brandului Tău: Cum?
• Stabilirea Arhitecturii Brandului Tău: Ce?

Stabileste unde vrei sa ajungi - CERCUL DE AUR

A. Stabilește Viziunea Brandului Tău

Pentru a stabili viziunea Brandului tau, este necesar să răspunzi întrebarea cheie De ce? (WHY?), adresând o serie de întrebări particulare:
Ce vrei să rămână în urma ta? Ce te motivează? Ce te ajută să mergi mai departe când lucrurile merg prost? Ce vrei să înfăptuiești? Aceste răspunsuri te fac diferit și te scot din mulțime.
Este important să ştii ca: oamenii te aleg pentru cine ești tu și De Ce-ul tău, apoi pentru produsul tău.
Descarca Acum Exercițiul 1.19

Exista două DE CE-uri, pe care le afli parcurgând exerciṭiile urmatoare:

  1. Altruist (referitor la ceilalți)
    Descarca Acum Exercițiul 1.20
  2. Personal (referitor la tine și familia ta)
    Descarca Acum Exercițiul 1.21

B. Stabilește Promisiunea Brandului Tău

Definiție:
Promisiunea Brandului = Promisiunea pe care o faci Audienței tale, Clientului tău.
Această Promisiune trebuie să provoace emoție și să te conecteze cu publicul tău. Trebuie să livrezi ceea ce promiți. Seth Godin spune: „Oamenilor nu le pasă de tine, de produsul tău sau serviciul tău, îi interesează doar ceea ce poți face pentru ei”. Ce faci să rezolvi nevoile audienței tale?


Poți să faci promisiunea astfel:
• Simplă – o frază, conectată cu viziunea brandului tău. Formula: Eu sunt … rol principal …, … și … rol aspirațional (CINE) … care … funcție/acțiune (CE) … pentru …. (CINE) anume … și rezultă în …. (CE) anume!) – Folosește-o în orice faci, la începutul website-ului, la începutul prezentărilor, la începutul oricărui video sau podcast, la începutul oricărui material pe care îl produci;
• Onestă – Sinceritate;
• Diferită – Diferențiatorul care ajunge la sufletele oamenilor;
• Memorabilă – ușor de reținut;
• Inspirațională;
• Exemple de Promisiuni de Branduri:
o BMW – The Ultimate Driving Machine,;
o Coca Cola – To Inspire Moments of Optimism & Uplift;
o Apple – Think Diferent
• Sloganul Brandului Personal este esența Promisiunii tale în 2-3 cuvinte puternice.
Descarca Acum Exercițiul 1.22

C. Stabilește Arhitectura propriului Brand Personal.

Stabileste unde vrei sa ajungi - CERCUL DE AUR Arhitectura Brandului Tau Articol www.raduprisacaru.ro

Ai toate informațiile necesare, asta ai făcut până acum.
Descarca Acum Exercițiul 1.23

Stabileste unde vrei sa ajungi - CERCUL DE AUR

Branding Personal, Dezvoltare Personala, Coaching, Marketing Online & NLP in Iasi & Moldova & Romania

Radu Prisacaru – contact@raduprisacaru.ro – 0727661799

Inscrie-te Acum in Grupul Reinventeaza-te si Mergi mai Departe

Inscrie-te Acum in Grupul Expertilor in Branding Personal din Romania

Inscrie-te Acum in Grupul Podcastul lui Radu Prisacaru

Citeste mai multe despre Branding Personal

Planifica o discutie Video sau Audio – Gratuit primele 30 minute

Stabileste unde vrei sa ajungi - CERCUL DE AUR

Publicat pe  27 aprilie 2021

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

smartphonedownload linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram