Reinventeaza-te si Mergi mai Departe
„1 imagine face cat 1000 de cuvinte”. Nu toata lumea va citi cu atentie textele pe care le-ai postat de la un cap la altul. Dar majoritatea vor acorda atentie imaginilor si video-urilor de pe website-ul tau.
Ofera bonusuri care sa insoteasca produsele. Cand oferi un bonus impreuna cu produsul cumparatorul va avea convingerea unei afaceri bune si ca ar fi stupid sa o rateze. Prezinta in bani aceste bonusuri pentru ca cumparatorul sa inteleaga pe deplin pachetul financiar pe care il oferi.
La final, cere cumparatorului sa actioneze „acum”. Multe website-uri prezinta oferte bune, cu bonusuri, cu povesti bune despre cum rezolva problemele, chiar oferte speciale dar uita sa ceara clientului sa actioneze „acum”.
Pentru acesta ofera informatii clare despre modalitatea de achizitie, modalitatea de plata si cea de livrare.
(ex: „click pe acest buton pentru a cumpara acum!„).
Adu trafic pe website cu virale
Din ce in ce mai multi posesori de website-uri isi pun problema cresterii traficului cat mai rapid. In ultimii ani s-au dezvoltat multe metode pentru a rezolva aceasta problema. Unele dintre aceste solutii pot aduce cu adevarat imbunatatiri traficului pe website, dar exista si alte tehnici care nu au nici cel mai mic impact.
Una dintre metodele care au inregistrat un succes imens in a atrage trafic pe website este marketingul viral. Publicitatea virala se bazeaza pe tendinta oamenilor de a transmite online prietenilor si cunostintelor informatiile pe care le gasesc utile, amuzante, distractive.
Multe companii se bazeaza pe acest comportament pentru a-si face cunoscut produsul sau pentru a creste popularitarea companiei sau a websiteului. Marketingul viral se foloseste de mai multe mesaje pentru a incuraja acest comportament. Mesajul poate lua forma unei povestiri interesante, unei imagini amuzante, unui joc care da “dependenta”, un video amuzant sau orice alta forma care poate atrage atentia unui utilizator.
Aceasta tehnica ingenioasa de marketing nu necesita costuri mari si este o unealta utila, recomandata tuturor companiilor. Beneficiile depasesc cu mult costurile sau efortul de a initia o astfel de schema de marketing.