Reinventeaza-te si Mergi mai Departe
3 idei de Internet Marketing pentru E-Comert
Pandemia a accelerate cresterea pentru vanzarile E-Comert. Din ce in ce mai multi consumatori cumpara din comfortul caselor lor cat asteapta relansarea economiei.
Pentru a ajuta afacerile sa isi imbunateasca vanzarile online, am venit cu 3 idei despre Internet Marketing:
Reclamele Google Shopping sunt reclame care prezinta in detaliu produsul, aratand imagini, pretul, si numele vanzatorului. Sunt create pe baza informatiilor pe care tu le furnizezi. Reclamele vor fi afisate in specificul cautarilor tale. Google Shopping Ads sunt activate si sunt aratate in cautarile Google in legatură cu relevanaa lor prin nume, descriere, si continutul paginii. De exemplu, pentru papucii Adisas, sunt aratate prosusele relavante pentru cuvinte cheie „Adidas” și „papuci” care sunt incluse in numele produsului si descrierea acestuia. Este o metoda eficienta de a aduce trafic si vanzari pentru vanzatori, deoarece aceste reclame sunt facute sa caute cumparatori care vor un produs sau serviciu specific.
2. Foloseste Listele de Remarketing pentru Search Ads (RSLA). Este o modalitate care te lasa sa iti personalizezi campania de Search Ads pentru oamenii care au vizitat website-ul tau inainte si te ajuta sa direstionezi viitoarele reclame pentru acesti vizitatori cand cauta pe Google sau alte website-uri partenere. Poti folosi RSLA pentru a aduce fosti vizitatori pe website-ul tau. Acestia deja te cunosc, iti cunoasc produsele si serviciile , deci vor face achizitii mai usor.
De exemplu daca esti un vanzator de aparatura pentru camping care vinde corturi si racitoare, poti sa folosesti RSLA pentru a atrage clienti pentru cuvintele cheie “cort” si “racitor” pentru a aduce fosti vizitatori care cauta aceste produse.
3. Foloseste Text Analytics pentru SEO
Text Analytics se refera la folosirea unui software care analizeaza textul pentru comentarile de pe Instagram sau pentru reviewrile lasate pe Google. Acest lucru te ajuta sa intelegi preferintele utilizatorului opinia lor despre un produs anume.
Poti sa folosesti analiza de text pentru a gasi subiecte de care client-ul este interesat sau cuvinte cheie folosite pentru aceste discutii. Odata ce ai aceaste date text, poti include continut relevant pe website-ul tau pentru a pune intr-o lista toate cautarile pe care potentialul tau client le foloseste.
Desi schimbarile noi in Internet Marketing pot crea provocari pentru vanzatori, tot ele pot aparea ca si noi oportunitati. Clienti-i se documenteaza din ce in ce mai mult, si le este si mai comod sa comande de acasa. E-Comert-ul este in plina dezvoltare.
Ca vanzator, te poti adapta acestui comportament de shopping folosind Google
Google Shopping Ads, Listele de Remarketing pentru Search Ads (RSLA), Text Analytics, iti pot aduce trafic de calitate si cumparatori catre website-ul tau si iti vor imbunatati vanzarile online.
Mentoring, Branding Personal, Dezvoltare Personala, Coaching, Marketing Online & NLP in Iasi & Moldova & Romania
Radu Prisacaru – contact@raduprisacaru.ro – 0727661799
Inscrie-te Acum in Grupul Reinventeaza-te si Mergi mai Departe
Inscrie-te Acum in Grupul Expertilor in Branding Personal din Romania
Inscrie-te Acum in Grupul Podcastul lui Radu Prisacaru
Citeste mai multe despre Branding Personal
Planifica o discutie Fata in Fata, Video sau Audio – Gratuit primele 60 minute