Reinventeaza-te si Mergi mai Departe
3 Modalitati care cresc prezenta online
Iata 3 Modalitati simple prin care firmele mici isi pot creste prezenta in online
Studiile au aratat ca 90% din afaceri-le din America sunt conduse sau controlata de o familie. Magazine-le „mama-si-tata” sunt vitale comunitatilor si economiei. De cand cu Covid-19, afaceri-le mici muncesc din greu pentru a se adapta si a isi adapta serviciile si produsele pentru clienti.
O activitate cheie pentru aceste magazine este cea de isi creste prezenta in online. Nu doar pentru ca a avea ajutor online iti poate creste vanzarile si sa iti creasca si baza de clienti dar creste si vizibilitatea companiei acum si in viitor. Aici sunt cateva lucruri pe care le puteti face sa va cresteti prezenta online:
In 2019, a fost raportat ca doar 50% din afaceri-le mici au website.
De ce doar jumatate din afaceri-le mici au website? Sa incepi un website poate sa para ceva greu daca nu ai mai facut asta pana acum. Proprietarii de magazine „mama-si-tata” pot sa se simta suprasolicitati cand se gandesc la toate lucrurile care trebuie incluse pe un website si nu o sa aiba timp sa se concentreze pe asta. Este posibil sa simta ca nu pot face asta singuri si ca trebuie sa angajeze un developer sa ii ajute.
Partea buna este ca nu este asa complicat cum pare. Multe companii ofera pachete de website-uri care le ofera afeceri-lor mici tot ce au nevoie ca sa isi construiasca unul. Aceste unelte te pot ajuta sa optimizezi website-ul pentru toate echipamentele pentru ca toata lumea sa il poata accesa.
Sa iti faci un e-newsletter este o metoda foarte buna pentru o afacere mica pentru a anunta client-ul ce se intampla cu afacere-a. Informatia de pe e-newsletter poate cotine, dar nu este limita la urmatoarele:
Acestea sunt doar cateva lucruri care le poti face cu un e-newsletter. Dupa ce ai lansat website-ul, ai putea sa incluzi niste pop-up ads pentru a atrage si mai multi subscriberi la e-newsleter. Poti sa dai share pe conturile tale de social media din nou ca sa atragi subscriberi.
Poate ca ai o deja pagina de Facebook sau de Twitter pentru afacere-a ta, dar nu ai reusit sa iti dai seama cat de des sau pe ce platforme sa publici continut. Poate ca trebuie sa faci un cont de Instagram, poate nu ti-ai facut strategia cum trebuie.
Trebuie sa iti iei un moment si sa te gandesti unde o sa iti gasesti clienti si unde ai nevoie de prezenta online. Daca observi ca ai niste conturi pe social media care nu atrag clienti, poti sa stergi conturile. Nu incerca sa ajungi peste tot din prima. Incearca sa ai niste conturi pe cateva website-uri unde poti sa gasesti clienti. Fa-ti un calendar pentru continut care te ajuta sa intelegi ce fel de strategie o sa ai nevoie sa interactionezi cu potentialii clienti.
Daca reusesti sa aplici cele 3 metode (sa iti faci un website, un e-newsletter si interactioneazi pe social media), este posibil sa reusesti sa aduci vanzari mai multe decat in trecut, sa iti construiesti o baza de clienti mai puternica si sa ai contact direct cu ei. Afacere-a ta ar putea sa treaca in fata multor altora.