Reinventeaza-te si Mergi mai Departe
7 sfaturi pentru a promova Cursuri Online
Cu cat avansam mai mult, tehnologia ajunge in fiecare industrie. Astfel, orice serviciu din jurul nostru devine foarte accesibil.
De aceasta avansare a tehnologiei a beneficiat sectorul de educatie. Conform Global Market Insights, dimensiunea pietei de e-Learning o sa treaca de punctul de 375 miliarde USD pana in 2026.
Deci acum, ar fi momentul oportun sa construiesti o aplicatie de e-Learning si sa adaugi cele mai captivante si importante cursuri pentru audienta ta.
Dar oare ajunge atat? Nu, trebuie sa iti promovezi afacerea ca sa poti ajunge la potentiali clienti.
Daca vorbim strategic, sunt multi factori care joaca un rol in acest proces. Aici, vom discutia despre factori cruciali de care ai nevoie pentru a atrage atentia potentialilor clienti.
Sfaturi de marketing pentru a promova Cursuri-le Online:
Daca vrei sa valorifici cunostintele si experienta ta despre un subiect, poti sa faci prin cursuri online.
In plus, trebuie sa si promovezi cursuri-le online, deoarece este foarte multa competitie in industrie. Iata cativa pasi importanti pe care trebuie sa ii parcurgi inainte sa arunci cursuri-le online pe piata sau sa dai share la un link al unui webinar.
Cu toti stim ca ne atrag lucrurile gratuite de pe Internet. Poti sa profiti de acest concept. Sa ceri potentialilor clienti din prima sa iti plateasca cursul si sa inceapa sa il foloseasca nu este o metoda sanatoasa de marketing.
Majoritatea nu vor rezona cu continutul tau. Trebuie sa le oferi ceva care sa ii atraga spre tine. De exemplu, daca faci o serie de teste pentru audienta ta, poti sa le oferi 1-2 module ale cursuri-lor online gratuit.
Acest lucru o sa ii ajute sa inteleaga calitatea curs-ului si o sa iti creasca sansele sa ii faci sa devina platitori.
Mai mult, primi clienti pot sa iti aduca alti clienti. Sa oferi o mostra din curs-ul tau este o modalitate foarte buna sa iti faci marketing si sa castigi respectul si interesul unor clienti.
Pot fi foarte multi oameni diferiti in audienta ta. Si cand spun mdiferiti, ma refer ca sunt oameni care au interese diferite, varsta, sex si localizare diferite etc.
Acesti factori te pot indruma spre continut-ul care trebuie sa il faci pentru marketing.
La inceput, trebuie sa segmentezi utlizatorii in functie de ce le place, ce cauta si ce varsta au. Cand ai raspunsurile la toate intrebarile, doar atunci poti sa ii targetezi cu un continut specific si relevant pentru ei.
Bazat pe categorie, te poti promova prin e-mail, blog-uri, video-uri scurte, quizz-uri, memouri, etc.
Folosind aceste lucruri, poti sa atragi audienta spre Curs-urile tale Online.
Mentoring, Branding Personal, Dezvoltare Personala, Coaching, Marketing Online & NLP in Iasi & Moldova & Romania
Radu Prisacaru – contact@raduprisacaru.ro – 0727661799
Inscrie-te Acum in Grupul Reinventeaza-te si Mergi mai Departe
Inscrie-te Acum in Grupul Expertilor in Branding Personal din Romania
Inscrie-te Acum in Grupul Podcastul lui Radu Prisacaru
Citeste mai multe despre Branding Personal
Planifica o discutie Fata in Fata, Video sau Audio – Gratuit primele 60 minute