Reinventeaza-te si Mergi mai Departe
Crearea unei campanii Google AdWords
Alege setarile campaniei in functie de profilul publicului si al clientilor tai. De asemenea, poti selecta bugetul pe care doresti sa il cheltuiesti in fiecare zi pentru ca anunturile sa fie difuzate:
Sfat
Retele? Dispozitive? Extensii? Setarile pe care le alegi aici acopera trei zone de baza referitoare la anuntul tau
licitare si buget
un numar de telefon al firmei, o harta, chiar si mai multe linkuri
locatii geografice, limbi, websiteuri (anumite retele), dispozitive (desktop, telefon, tableta)
Crearea anuntului si alegerea cuvintelor cheie
Sfat
Desi pot alege din mai multe formate de anunturi, le recomandam agentilor de publicitate incepatori sa isi inceapa calatoria AdWords creand mai intai anunturi text.
Crearea celei mai bune liste de cuvinte cheie
Selectarea unei liste de cuvinte cheie potrivite pentru campania ta te poate ajuta sa afisezi anunturile tale clientilor vizati cand cauta anumiti termeni sau acceseaza anumite websiteuri. Cuvintele cheie pe care le alegi trebuie sa se potriveasca cu termenii pe care clientii potentiali i-ar utiliza pentru a gasi produsele sau serviciile tale. Iata mai jos cateva sfaturi care te-ar putea ajuta sa creezi o lista eficienta de cuvinte cheie.
Mentorat, Branding Personal, Digital Marketing, Dezvoltare Personala, Coaching & NLP in Iasi & Moldova & Romania
Radu Prisacaru – contact@raduprisacaru.ro – 0727661799
Inscrie-te Acum in Grupul Reinventeaza-te si Mergi mai Departe
Inscrie-te Acum in Grupul Expertilor in Branding Personal din Romania
Planifica o discutie Fata in Fata, Video sau Audio – Gratuit primele 60 minute