Reinventeaza-te si Mergi mai Departe
Cum imi promovez Brandul Personal prin Social Media
Deci, cum arată o strategie de promovare câștigătoare?
Dacă ești trainer, terapeut, coach, mentor sau expert, există șanse mari să utilizezi deja Rețelele Sociale ca parte crucială a strategiei de marketing a brandului tau personal, a afacerii tale.
Dar, dacă încă nu ești convins de puterea pe care o oferă Social Media – gândește-te să ajungi la mai mult de 3,18 miliarde de utilizatori activi dintr-o dată! Acestea sunt deja acolo și sute de mii se alătură în fiecare zi prin platforme precum Facebook, Twitter, Instagram și Pinterest. Ratezi!
În timp ce magazinul tău online ar trebui să fie pe Rețelele de Socializare, știind cum să dezvolți o strategie de promovare câștigătoare este mai ușor de spus decât de făcut.
Înainte de a discuta despre cum să îți crești vânzările online pe Rețelele de Socializare, iată o prezentare rapidă a stâlpilor de bază ai marketingului pe Rețelele Sociale.
Desigur, primul pas este strategia. Ar trebui să vii cu o strategie solidă pentru Social Media. Cum faci asta? Următoarele sfaturi ar trebui să te ajute:
Trebuie să ai o prezență constantă pe Rețelele de Socializare pentru a permite brandului tău personal să fie descoperit de miliarde de utilizatori.
Publicarea oricărui conținut (fie că este o imagine, o postare pe blog, un podcast sau un videoclip) este ușoară. Este aproape similar cu utilizarea contului personal de Social Media.
Ceea ce este crucial este să planifici când să îți publici conținutul.
O altă strategie câștigătoare este sa postezi mai mult. Cu cât postezi mai mult conținut pe Rețelele de Socializare, cu atât mai mulți consumatori vor începe să interacționeze cu afacerea ta.
Oamenii vor începe să comenteze postările pe care le plac, poate te vor eticheta în postarea lor și, dacă ai noroc, te vor contacta direct.
Fă-o o rutină pentru a-ți monitoriza toate conversațiile pe rețelele sociale. Vei avea o idee despre ce a funcționat pentru afacerea ta și ce nu. De asemenea, ia criticile în mod constructiv.
Trebuie să îți stăpânești analiza Social Media. Social Media este o modalitate strălucitoare de a interacționa cu publicul tău în timp real. Prin urmare, stăpânirea analizei te va ajuta să înțelegi mai bine ceea ce își dorește publicul.
Daca vrei sa citesti mai multe despre Social Media citesteCartea “Internet Marketing in 10 Pasi”.