Reinventeaza-te si Mergi mai Departe
E-Comert – 5 Trenduri de Shoping dupa criza (continuare)
Obiceiurile de cumparare ale consumatorilor in si dupa pandemie s-au modificat. Influenta Internet-ului a crescut. E-Comert-ul este in plina dezvoltare.
3.E-Comert – Clienti pe Platforme de E-Comert
38% dintre consumatori declara ca au cheltuit in online pe Amazon
38% dintre consumatori declara ca au facut cumparaturi in online pe Amazon
23% dintre consumatori declara ca au facut cumparaturi in online pe Ebay
18% dintre consumatori declara ca au facut cumparaturi in online pe Website-urile Vazatorilor/Producatorilor
9% dintre consumatori declara ca au facut cumparaturi in online pe alte Platforme de E-Comert
Factorii care au influentat cumpararea produselor in online au fost:
Pretul – 70%
Disponibilitatea produselor – 62%
Viteza livrarii – 43%
Comentarii ale clientilor – 28%
Flexibilitatea livrarii – 23%
Optiunilor de plata – 21%
Numele Brandului – 18%
4.E-Comert – Clienti pe Social Media
84% dintre consumatori cu varste intre 36-45 de ani declara ca au cautat produsele pe Amazon
66% dintre consumatori cu varste intre 26-35 de ani declara ca au cautat produsele pe Ebay
45% dintre consumatori cu varste intre 36-45 de ani declara ca au cautat produsele pe Facebook
51% dintre consumatori cu varste intre 26-35 de ani declara ca au cautat produsele pe Google Shoping
42% dintre consumatori cu varste intre 18-25 de ani declara ca au cautat produsele pe Instagram
38% dintre consumatori cu varste intre 26-35 de ani declara ca au cumparat produsele dupa ce au vazut o reclama pe Facebook
35% dintre consumatori cu varste intre 18-25 de ani declara ca au cumparat produsele dupa ce au vazut o reclama pe Instagram
5.E-Comert – A crescut increderea in E-Comert
19% dintre consumatori au acum mai multe incredere in E-Comert – 23% Barbati si 16% Femei
25% dintre consumatori au facut achizitii de la vanzatori de la care nu cumparasera pana acum
30% dintre consumatori au facut achizitii online desi nu mai facusera pana acum
Clientii cred ca „Vor cumpara mai mult Online”. E-Comertul va creste:
18-25 de ani – 46%
26-35 de ani – 59%
26-35 de ani – 43%
46-55 de ani – 37%
56-65 de ani – 31%
65+ de ani – 21%
Informatiile au fost oferite de www.channeladvisor.com
E-Comert – 5 Trenduri de Shoping dupa criza www.raduprisacaru.ro