Reinventeaza-te si Mergi mai Departe
E-Comert – Google Shopping Campaigns – 3 ponturi
Google a lansat in septembrie 2019 pe piata din Romania – un nou produs de promovare – Shopping Ads. Dedicat exclusiv magazine-lor online acest produs ofera multiple avantaje fata de clasicele reclame de tip text.
Shopping Ads functioneaza ca un comparator de preturi.
Este un serviciu care permite vanzatorilor sa isi promoveze produsele potentialilor clienti prin intermediul motorului de cautare Google.
1.Potentialii Clienti care cauta un anumit produs pe Google (deci in mare stiu ceea ce cauta) vor primi rezultatele de cautare cu preturi, imagini si link catre magazinul care vinde produsul respectiv. Aceste informatii cresc Rata de Click. Campaniile Shopping Ads targeteaza traficul care este in zona de decizie si achizitie.
La nivel mondial, anunturile Shopping Ads genereaza de 2 ori mai mult trafic in comparatie cu reclamele de tip text Google AdWords. Iar randamentul lor este cu ~ 20% mai mare. In acest caz persoanele cauta produse specifice, si nu categorii generale. Clientii sunt intr-un stadiu avansat de luare a deciziei. E-Comert-ul devine astfel accesibil pentru oricine.
2.In comparatie cu Google AdWords, Rata de Conversie a Shopping Ads este cu ~ 30% mai mare iar pretul cu ~ 25% mai mic.
3.Anunturile de tip Shopping Ads se afiseaza deasupra reclamelor de tip text si rezultatelor organice din Google. E-Comert-ul devine mai usor.
In cazul campaniilor Shopping Ads, odata creat feed-ul cu produsele din website, care se genereaza automat din platforma pe care este construit website-ul, ai scapat de alte batai de cap. Reclamele se genereaza automat pe baza informatiilor din feed.
Daca vrei sa afli mai mult despre E-Comert citeste Cartea “Internet Marketing in 10 Pasi” sau poti sa urmaresti si alte webinarii. Citeste toate articolele pe tema E-Comert