Email Marketing – Autorespondere (2)

Email Marketing – Autorespondere (2)

Email Marketing – Autorespondere (continuare a articolului Email Marketing – Autorespondere 1)

Atentie! Este mult mai usor sa faci un client vechi (care a intrat pe websiteul tau sau a cumparat deja de la tine) sa revina sa faca o noua achizitie decat sa aduci un client nou.

Pentru aceasta trebuie sa tii legatura permanenta cu potentialii clienti sau clientii vechi (cei care au cumparat deja de la tine).

Evident, pentru a ramane in contact cu clientii, TREBUIE sa le trimiti din cand in cand cate un mesaj.

Aceste mesaje pot fi urari de sanatate, fericire si bucurii cu ocazii speciale: Craciun, An Nou, Paste, etc., dar si anunturi privind ofertele speciale, ofertele limitate.

Acest lucru se poate face manual daca ai o lista mica de clienti si timp de pierdut. Dar ce te faci daca ai o lista cu cateva sute de clienti ? Vei reusi sa trimiti oferte personalizate fiecaruia? Ce se intampla daca esti plecat in concediu?

Autoresponderul poate sa preia sarcina sa distribuie corespondenta catre clientii tai absolut automat:- creezi un mesaj de felicitare pentru sarbatorile de iarna si il setezi sa fie trimis cu una-doua zile inainte de acea zi importanta. Autoresponderul va trimite mesajul la data si chiar ora stabilita!

– stabilesti o serie de mesaje prestabilite la intervalele de timp setate de tine in Autoresponder.

– stabilesti o promotie cu ocazia zilelor speciale (Ziua indragostitilor, 1 Martie, 8 Martie, 1 Iunie, etc.) ? Clientii tai vor afla despre aceste promotii chiar daca nu vor intra din cand in cand pe websiteul tau, doar primind un mesaj de la tine. Autoresponderul va trimite automat toate aceste mesaje!

Descarca Acum Cartea – Cum faci Afaceri pe Internet

Folosirea unui Autoresponder este foarte simpla.

Nu trebuie sa stii HTML, PHP sau MySQL. Autoresponderul iti ofera  formularul care il vei pune pe website. De obicei trebuie doar sa copii codul.

Autoresponderul iti ofera multe statistici. Astfel, vei stii cati au deschis mesajul tau, cati au dat click pe linkurile din mesaj, etc. E important sa ai aceste rezultate pentru a imbunatati mesajele si sa poti reveni la cei care nu ti-au acceptat invitatia de a primi mesaje de la tine.Formularul poate fi postat pe mai multe pagini sau websiteuri. Vei vedea care mesaje, pagini sau websiteuri genereaza mai multe inscrieri la Autoresponderul tau.

…. va continua. Citeste zilele urmatoare continuarea articolului “Email Marketing – Autorespondere

Digital-Marketing-3-www.raduprisacaru.ro_
Digital-Marketing-3-www.raduprisacaru.ro_

Daca vrei sa afli mai mult despre Email Marketing citeste Cartea “Internet Marketing in 10 Pasi”. Vezi toate articolele pe aceasta tema la pagina de Email Marketing

Etichetat pe:
Publicat pe  21 iunie 2024

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

smartphonedownload linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram