Este Marketingul pe TikTok potrivit pentru afacerea mea?

Este Marketingul pe TikTok potrivit pentru afacerea mea?

Multi Prieteni și Clienți ne-au intrebat Este Marketingul pe TikTok potrivit pentru afacerea mea?

În urmă cu doar trei ani, termenul „tick tock” evoca pur și simplu sunetul cronometrelor analogice. Dar astăzi, termenul se referă la o platformă și un mediu digital care conduc cele mai tari tendințe culturale. Acum, același sunet marchează secunde prețioase pentru ca afacerile să profite de o oportunitate de marketing potențial masivă.

Dar, Este TikTok potrivit pentru afacerea ta?

Cu peste două miliarde de descărcări și aproape un miliard de utilizatori zilnici. TikTok este o senzație globală de mobil care captează imaginația unui tineret devotat. Demonstrând în același timp un angajament superior în comparație cu principalii săi concurenți (inclusiv Instagram, Facebook, YouTube, SnapChat).

Schimbarea recentă a TikTok-ului în concentrare de la creșterea abonamentelor la generarea de bani și marketing ar putea face, de asemenea, momentul perfect să pliezi acest canal relativ nou în strategia ta de marketing pe rețelele sociale.

Înainte de a face pasul, cel mai bine este să înțelegi în ce fel TikTok diferă de alte platforme. Trebuie sa intelegi ce ofera pentru afaceri, punctele forte și punctele sale slabe inerente. Apoi, ce logistică este legată de campaniile sale și dacă afacerea ta este bine poziționată pentru a profita de aceasta.

Ce este TikTok?

TikTok este o platformă de rețea socială de partajare video lansată în 2016 de tehnicianul chinez titan ByteDance. Aceasta a intrat pe scena americană după fuziunea din 2018 cu aplicația populară atunci de sincronizare a buzelor Musical.ly.

În timp ce TikTok a rămas inițial fidel rădăcinilor sale muzicale. Serviciul s-a extins rapid pentru a include fragmente video în buclă trimise de utilizator (numite individual „TikToks”). Aveau durate de până la șaizeci de secunde care acoperrau practic orice subiect imaginabil.

Videoclipurile sunt formatate pentru raportul de aspect vertical al telefoanelor (încurajând fotografierea și partajarea pe dispozitive mobile). Sunt difuzate de un algoritm propriu care favorizează feedback-ul față de adepții. Aplicația organizează un catalog personal „Pentru tine” (For You), prezentat într-un flux continuu. Acesta poate fi parcurs la fel de repede pe cât de mult necesită atenția.

În mod previzibil, baza demografică a TikTok se înclină în primul rând spre latura mai tânără. 62% dintre utilizatorii săi din SUA au sub 30 de ani. Datele demografice se schimbă treptat pentru a încorpora un public mai în vârstă.

Utilizatorii sunt, de asemenea, mai implicați în aplicație decât alte distrageri digitale, petrecând mai mult timp pe TikTok decât orice platformă rivală cu excepția YouTube (ceea ce este impresionant, având în vedere diferența dintre durata medie a videoclipului).

Descarca Acum Cartea – Cum fac Promovare prin Retele Sociale (Facebook, Instagram, LinkedIn, etc)

Ce face TikTok diferit și cum afectează acest lucru marketingul?

Marketingul reușit pe rețelele de socializare va fi cinetic, digerabil și poate chiar puțin cam gros ca aspect și / sau conținut. Gestionat corespunzător, acesta poate fi una dintre cele mai eficiente strategii de marketing pentru afacerea ta mică la un buget mic.

Dar ce face marketingul pe TikTok diferit de alte platforme de socializare?

Unii sugerează că TikTok și-a provocat rivalii împrumutând de la fiecare dintre punctele lor forte: abordarea pur video a YouTube, fluxurile de defilare rapidă ale Twitter și Facebook, mediul mobil nativ al Snapchat și Instagram și algoritmul adaptiv personalizat al Netflix. conținut preferat. Prezentă acele caracteristici cu margini ascuțite, care imită intimitatea și autenticitatea unei conversații între prieteni și aveți experiența TikTok.

„Nu creea reclame, creează TikToks” este îndrumarea furnizată chiar de companie.

Tânărul grup demografic care cuprinde publicul de bază al TikTok (și îl face atât de atrăgător pentru specialiștii în marketing) a crescut în publicitatea digitală și este cinic în ceea ce privește reclamele evidente, motiv pentru care divizia de marketing al companiei subliniază faptul că clienții publicitari ar trebui să țeasă povești autentice despre mărcile / produsele lor în fluxul natural al aplicației.

Desigur, chiar dacă publicul nu face cumpărături în mod activ în timp ce derulează fluxurile TikTok, știm că orice implicare online este un potențial portal de achiziții. În ultimul an, oamenii au devenit și mai dependenți de cumpărăturile online, în special, 65% dintre consumatori depinzând de navigarea online pentru cea mai mare parte a nevoilor consumatorilor lor.

Această înclinație comercială este deosebit de răspândită pe TikTok, unde peste trei sferturi dintre utilizatori frecventează website-urile de cumpărături online și aproape jumătate recunosc că au cumpărat ceva văzut în aplicație.

Marea forță a TikTok ca platformă și serviciu de livrare a anunțurilor este relația serioasă și nepretențioasă pe care a cultivat-o cu utilizatorii, dar acesta poate fi, de asemenea, un câmp minat care condamnă o abordare de marketing neîndemânatică.

Analizeaza atent cele prezentate mai sus si hotaraste-te daca …

Este Marketingul pe TikTok potrivit pentru afacerea mea! www.raduprisacaru.ro Articol

Daca vrei sa afli mai mult despre Afaceri pe Internet citeste Cartea “Internet Marketing in 10 Pasi”. Vezi toate articolele pe aceasta tema la pagina de Afaceri pe Internet

Este Marketingul pe TikTok potrivit pentru afacerea mea! www.raduprisacaru.ro

Etichetat pe:
Publicat pe  20 mai 2022

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

  • Categorii

  • Articole recente

  • Etichete

  • Stabileste acum o Intalnire Fata in Fata sau Conferinta Telefonica sau Video


  • Descarca Acum Gratuit:

  • Articole Despre

  • Descarca Acum Gratuit

  • smartphonedownload linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram