Reinventeaza-te si Mergi mai Departe
Foloseste inteligent Formulare Popup
Forulare-le popup au o reputatie proasta din primele zile ale internetului. La inceput, banner-ele popup erau vazute ca o optiune nedorita si enervanta.
Folosirea gresita a acestor formulare popup poate conduce la pierderea de imagine in ziua de azi, dar folosite corect, o optiune de popup nu doar ca iti ajuta afacerea, dar iti poate imbunatati si experienta utilizatorului pe website-ul tau.
Poti sa faci popurile tale elegante, eficiente si corespunzatoare.
Dar inainte de asta, sa clarificam de ce ar trebui sa produci un formular popup pentru website-ul businessului tau.
70% din vizitatori care sunt pentru prima oara pe website-ul tau nu se intorc. Acesta este cazul chiar daca oamenilor le place continut-ul. O optiune de popup le da oportunitatea de a da subscribe, sa primeasca continut in timp, sa isi aminteasca de brand-ul tau, acest lucru te ajuta pe tine la fel de mult cat ii ajuta si pe ei.
Cu un formular popup poti construi o lista de emailuri si initia astfel conversatii. Poti informa o audiencta despre promotii, discounturi, le poti trimite oferte.
Acestea sunt cateva moduri in care forumulare-le popup iti alimenteaza afacerea, blog-ul, organizatia non-profit, sau orice altceva. Daca nu folosesti popurile corect, ratezi o sansa in a initia conversatii si oportunitati de retargeting. Poate sa fie chiar diferenta dintre succesul businessului sau esecul tau.
Acum, sa vedem cum putem invata sa folosim popup-urile etic pe website-ul tau fara a deranja clientul tau.
Evita sa introduci popup-ul prea devreme
Oameni urasc popup-urile pentru ca unele businessuri le forteaza pe website-urile lor imediat cum user-ul a accesat website-ul.
Acest lucru face ca experienta cititorilor sa fie mult mai slaba pentru ca cititorul trebuie sa inchida casuta ca sa poata sa ajunga la continut.
Ce trebuie sa preluam de aici este ca, popup-ul trebuie sa apare dupa o durata de timp, de preferat mai lunga. Ideal ar fi ca sa ii apare potentialului client, inainte sa iasa de pe website. Aici client-ul poate sa fie atras de o oferta, un discount pentru a participa la newsletter.
Fa-l sa merite
Daca ai de gand sa deranjezi client-ul cand se uita pe website-ul tau cu unul dintre formulare-le popup, trebuie sa te asiguri ca popup-ul merita.
Incearca sa pastrezi mesajul din popup scurt si la obiect
Sa te asiguri ca ce iti doresti din acest popup este clar si potentialul client intelege asta
Le poti spune persoanelor ce o sa primeasca din accest newsletter daca dau subscribe
Nu incerca sa vorbesti despre vanzari sau produse specifice, incearca sa ii explici ce primeste pentru acest serviciu.
Ideea este sa experimentati cu cat mai multe popup-uri pana vedeti ca unul are mai mult succes.
Majoritatea businessurilor au pupup-uri care sunt greu de inchis. Apasand tasta Escape nu merge, si pierd cateva secunde pana reusesc sa apas pe Close sa il inchid.
In cel mai bun caz o sa poti sa inchizi popup-ul cu tasta Escape sau o sa apare un buton cu “Nu, Multumesc”. Cel mai important lucru este sa te asiguri ca experienta userului este pozitiva.
Mai este o posibilitate, sa faci popup-ul sa fie intr-o parte a ecranului sau sa nu opreasca vizionarea continut-ului de pe website. Daca tot iti doresti in popup pe toate pagina sau pe jumatate de pagina, activezi optiunea de a activa popup-ul cand userul vrea sa paraseasca website-ul.
Mentoring, Branding Personal, Dezvoltare Personala, Coaching, Marketing Online & NLP in Iasi & Moldova & Romania
Radu Prisacaru – contact@raduprisacaru.ro – 0727661799
Inscrie-te Acum in Grupul Reinventeaza-te si Mergi mai Departe
Inscrie-te Acum in Grupul Expertilor in Branding Personal din Romania
Inscrie-te Acum in Grupul Podcastul lui Radu Prisacaru
Citeste mai multe despre Branding Personal
Planifica o discutie Fata in Fata, Video sau Audio – Gratuit primele 60 minute