Reinventeaza-te si Mergi mai Departe
Ghidul final pentru marketingul digital independent (2)
Continuare a articolului "Ghidul final pentru marketingul digital independent (1)"
Pro și contra ale marketingului digital independent.
Acum, că ești la curent cu diferitele tipuri de marketing digital, să discutăm avantajele și dezavantajele independenței în această industrie.
Pro:
În primul rând, iată avantajele:
Pentru a rezuma totul, frumusețea marketingului freelance constă în faptul că o poți face în propriile condiții, în felul tău.
Există o mulțime de specialiști în marketing digital care călătoresc în întreaga lume în timp ce lucrează independent. La naiba, poți lucra în timp ce te întinzi pe un șezlong într-o vilă privată din Bali (atâta timp cât Wifi-ul este decent). Pe de altă parte, marketingul digital independent este, de asemenea, o potrivire excelentă pentru, să spunem, părinții care stau acasă și care doresc să câștige niște bani suplimentari. Poți lucra din confortul propriei case și îți poți scala orele în față și în spate pentru a se potrivi cu programul tău!
Acum, există un milion și una de oportunități de freelancing acolo, așa că să vorbim despre avantajele specifice pe care le obții atunci când ești în marketing digital independent. Știm că aceasta este o afirmație îndrăzneață, dar vom continua să spunem că marketingul digital este practic rezistent la recesiune. În calitate de agent de marketing digital, te ocupi de creșterea cererii – și pe asta se bazează fiecare companie pentru a supraviețui.
Dacă vremurile sunt grele, ce crezi că se va întâmpla? Da, este posibil ca clientul tău să fie nevoit să își reducă bugetele de marketing, dar această reducere va proveni probabil din publicitate (non-digitală) și PR, nu din marketingul digital. La urma urmei, marketingul digital permite companiilor să stimuleze vânzările și să-și urmărească rentabilitatea investiției mai eficient decât alte forme de marketing, așa că nu îți face griji; slujba ta este sigură.
Contra:
Acestea fiind spuse, există și câteva contra ale marketingului digital independent. Acestea includ:
O zi din viața unui comerciant digital independent.
Spune că ești freelancing pe o parte și că petreci nopțile și week-end-urile lucrând la sarcinile tale de marketing digital independent.
Iată cum ar putea arăta „ziua” ta:
19:00 – 19:30: Te întorci acasă de la serviciu, iei o mușcătură rapidă.
19:30 – 20:00: Îți verifici e-mailurile, răspunzi clienților.
20:00 – 22:30: Lucrezi la campanii de marketing digital.
10.30 – 23:00: Trimiți propuneri de locuri de muncă noilor clienți.
23:00 – 23:30: Facturezi clienții și urmărești facturile neplătite.
23:30 – 12:00: Citești bloguri din industrie și ajungi la curent cu ultimele evoluții.
După cum vezi, viața digitală independentă nu înseamnă doar să lucrezi la campanii de marketing. Există o mulțime de muncă pentru clienți de făcut – va trebui să te adresezi clienților noi, să te adresezi clienților tăi existenți și să le oferi actualizări de progres și să gestionezi facturarea. Din fericire, există diverse instrumente pe care le poți utiliza pentru a eficientiza procesul de marketing digital independent și pentru a-ți face viața mai ușoară. Vom acoperi acestea mai jos în articol!
Daca vrei sa afli mai mult despre Afaceri pe Internet citeste Cartea “Internet Marketing in 10 Pasi”.