Ghidul final pentru marketingul digital independent (5)

Ghidul final pentru marketingul digital independent (5)

Ghidul final pentru marketingul digital independent (5)

Continuare a articolului "Ghidul final pentru marketingul digital independent (4)"

Pasul 4: Dezvoltă un brand personal.

Mulți freelanceri începători cred că cheia pentru a deveni un profesionist de succes este să fii minunat în ceea ce faci. Din păcate, aceasta este doar o parte a puzzle-ului. Dincolo de capacități, trebuie să dezvolți un brand personal. Astfel încât să te poți distinge de la toți ceilalți profesioniști de acolo.

Cum vrei să te descrie clienții tăi?

Cum vii cu marca ta personală? Simplu. Gândește-te doar la modul în care dorești să te descrie clienții tăi și mergi de acolo.

Să spunem că vreau ca clienții mei să se gândească la mine ca la cineva inovator. Si care nu se teme să depășească limitele. Pentru a comunica acest lucru, aș putea face câteva lucruri, inclusiv:

  • Proiectarea unui site web cu aspect strălucitor (sau convingerea pe cineva să o facă pentru mine);
  • Utilizarea unui instrument de planificare AI pentru a configura întâlniri cu clienții, în loc să o fac manual;
  • Asigurarea că propunerile și pitch-urile mele implică strategii mai noi, mai schimbătoare de jocuri, decât metode încercate.

Dacă vreau ca clienții mei să se gândească la mine ca la cineva care are o mulțime de expertiză? Sau cineva care aduce multă valoare la masă? Aș face probabil următoarele:

  • Introducerea în blog în mod regulat despre cele mai recente tendințe din industrie;
  • Căutarea oportunităților de postare a clienților pe site-uri web din industria mea;
  • Scrierea unei carte electronică pe care o pot disemina potențialilor clienți.

Descarca Gratuit Cartea – Cum fac Afaceri pe Internet

Adaugă ceva personalitate.

Când creezi un brand personal, nu îți fie teamă să îți prezinți personalitatea. Este important să transmiți un sentiment de profesionalism, sigur, dar nu dorești să te prezinți prea „corporativ” sau robotizat. La sfârșitul zilei, vrei ca potențialii tăi clienți să se plece de la interacțiunile lor cu tine gândindu-se: „Uau, această persoană este foarte tare. Mi-ar plăcea să le ofer un proiect de marketing independent!”

Prezentându-ți personalitatea deoparte, asigură-te că comunici și Propunerea ta de Vânzare Unică (Unique Selling Proposition – USP) cu marca ta. Sună ca un termen elegant, dar se referă doar la ceea ce te diferențiază de concurența ta.

Dacă ai lucrat într-o companie de prestigiu, cum ar fi Salesforce, de exemplu, acest lucru este memorabil și îl poți folosi în avantajul tău. Pe de altă parte, dacă încerci să te marci drept „100% serios” sau „Nu pierzi niciodată un termen limită”, acest lucru nu va funcționa. A fi prompt și a respecta termenele este o cerință de bază pe care toți freelanceri ar trebui să o îndeplinească, deci nu are sens să încorporezi acest lucru în branding-ul tău.

Descarca Gratuit Cartea – Cum fac Afaceri pe Internet

Logo-uri de marcă.

Înainte de a trece la pasul următor, iată o întrebare legată de brand pe care o primim foarte mult: este necesar să îmi creez propriul logo și site-ul de marketing independent?

Iată ideea noastră: crearea siglei tale este cu siguranță inutilă. Este o idee plăcută și, dacă reușești să o faci rapid, continuă cu toate mijloacele. Dar dacă mergi înainte și înapoi cu privire la cum ar trebui să arate logo-ul tău și pierzi din energie pentru el, atunci lasă-l întru totul/pe deplin. Nu îți va afecta șansele de a obține misiuni de marketing digital independent.

Site-uri web.

Ce zici de crearea propriului site web? Îți recomandăm să îți aloci ceva timp pentru a configura acest lucru – există o mulțime de constructori de site-uri web care sunt atât gratist cât și simpli de utilizat, iar aceștia nu necesită cunoștințe HTML sau abilități de codare. Acestea fiind spuse, nu este important ca site-ul tău de marketing independent să funcționeze imediat.

De ce este cazul? Ei bine, atunci când începi, probabil că te vei baza pe platformele independente și îți poți afișa portofoliul și corpul de lucru în cadrul acestor platforme. Odată ce vei fi mai stabilit și clienții tăi vor începe să îți trimită alte companii, totuși, propriul tău site de marketing independent va fi cu siguranță util.

Ghidul final pentru marketingul digital independent (5) www,raduprisacaru.ro

Ghidul final pentru marketingul digital independent (5)

Daca vrei sa afli mai mult despre Afaceri pe Internet citeste Cartea “Internet Marketing in 10 Pasi”.

Etichetat pe:
Publicat pe  19 noiembrie 2021

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

  • Categorii

  • Articole recente

  • Etichete

  • Stabileste acum o Intalnire Fata in Fata sau Conferinta Telefonica sau Video


  • Descarca Acum Gratuit:

  • Articole Despre

  • Descarca Acum Gratuit

  • smartphonedownload linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram