Link Building – Digital Marketing

Link Building – Digital Marketing

Link Building – Digital Marketing

Cum sa apari pe prima pozitie in motoarele de cautare pentru cuvintele cheie

Te intrebi care este cea mai buna metoda. Sau cum sa faci ca website-ul sa fie afisat pe primul loc in motoarele de cautare? Dupa ce ai un website bine facut si optimizat, tot ce mai ai nevoie sunt back link-uri.

Link-urile sunt legaturi ale website-ului tau cu alte website-uri.

Aceste link-uri vor avea diferite texte care intotdeauna vor contine cuvintele tale cheie.

Vorbim de 3 tipuri diferite de linkuri care ajuta la SEO:

1. Linkuri interne – link-uri , de la o pagina de pe website pe alta pagina a aceluiasi websiteLink-urile acestea ajuta la indexarea mai rapida a website-ului de catre crawleri si transmit si autoritatea intre pagini. De exemplu, daca pagina principala a website-ului e importanta si are multe link-uri. Punand un link intern pe ea catre o pagina secundara, ii poti creste acesteia din urma importanta. Cu link-uri interne si cu atributul no-follow poti controla ceea ce specialistii SEO numesc “internal link juice”.

2. Linkuri externe – link-uri de pe website-ul tau, catre alte website-uri. Aici conteaza, pe cat poti, sa pui link-uri catre website-uri care au relevanta cu domeniul website-ului tau. De exemplu, daca ai un website de despre masini, cel mai bine e sa pui cateva link-uri catre alte website-uri importante cu masini. Va dau un caz concret. Un website personal despre jocul World of Warcraft, care a ajuns pe primele locuri in SERP-uri pe keyworduri extrem de grele, doar din external link-ing (avea cam 100 de external link-uri catre un website important din domeniu, pe fiecare pagina).

Descarca Acum Cartea – Cum faci Afaceri pe Internet

3. Linkuri Inbound (IBL) – link-uri pe care le pun altii catre website-ul tau. Nu doar ca vei primi trafic de pe website-urile pe care iti sunt puse link-urile, dar ele iti vor trimite si link juiceul lor. Cu cat primesti un link de la un website mai important, cu atat Google va considera mai important si website-ul tau si il va ridica in SERP, il va scoate din “supplemental index” sau il va indexa complet. E importanta si forma IBL-ului pe website-ul respectiv: cel mai mult beneficiezi de o crestere in SERP daca IBL-ul vine catre tine cu un keyword in textul ancora. Deci pentru website-ul cu ouale, un IBL va avea mai multa valoare daca link-ul e pus sub forma “Oua Rosii” decat daca e pus sub forma “vizitati un site interesant AICI”.

Link Building – Digital Marketing www.raduprisacaru.ro

Link Building – Digital Marketing www.raduprisacaru.ro

Etichetat pe:
Publicat pe  4 august 2023

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

smartphonedownload linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram