Marketing pe Internet – reevaluare in criza
Multi oameni de afaceri se gandesc sa reevalueze campaniile de Marketing pe Internet in aceasta perioada de criza.
Inainte de a lua o hotarare trebuie sa te gandesti la cateva aspecte:
- Cum te gandesti sa reactionezi la acesta criza? Adopti strategii de atac sau de aparare? Vrei sa castigi clienti si piete noi, acum cand concurenta ta s-a retras? Sau te retragi?
- Trebuie sa iti reevaluezi mesajul de marketing – In acesta perioada audienta ta s-ar putea sa isi fi schimbat prioritatile si sa actioneze diferit la tipurile de mesaje.
- Daca reduci promovarea platita, acum cand ai mai multi timp, este momentul sa produci si sa te promovezi prin continut. Scrie si publica continut de calitate, informatii de ultima ora. Continutul video este ideal. Nu trebuie sa fie filme artistice sau filmari profesioniste. Continutul trebuie sa fie autentic si sincer.
- Foloseste oferta gratuita de la Google. Google a anuntat ca va oferi listare gratuita pe serviciul Google Shoping, pentru a ajuta atat vanzatorii cat si consumatorii in pandemie.Programul este activ in SUA si se va extinde rapid la nivel global.
- Ai grija la stocuri. Niciodata sa nu promovezi spre vanzare produse care nu le ai pe stoc. Ai grija la informatiile care le ai pe website, sa fie la zi.
- Sa opresti extentiile de localizare – Acestea conduc clientii catre magazinele fizice care sunt deschise. Daca ai inchis magazinul sau ai modificat programul de lucru trebuie sa anunti.
- Fi atent la tarile care ies din carantina. Vezi cum reactioneaza clientii din aceste tari, care sunt trendurile si ce se cumpara. Tarile care au anuntat deja ca se redeschid sunt: Germania, Austria, Olanda, Danemarca, Cehia, Italia si Spania.
Sfatul meu este sa nu te retragi, acum cand toata lumea este pe Internet. Dar tu stii cel mai bine…
…. va continua. Citeste zilele urmatoare continuarea articolului “Marketing pe Internet – reevaluare in criza (2)“
Daca vrei sa afli mai mult despre Internet Marketing citeste Cartea “Internet Marketing in 10 Pasi”. Vezi toate articolele pe aceasta tema la pagina de Internet Marketing
(sursa: Carte – “Internet Marketing in 10 Pasi”). Eu folosesc MailChimp