Reinventeaza-te si Mergi mai Departe
Marketing Viral – Digital Marketing
Marketing Viral – solutia pentru cresterea traficului pe website
Creativitate
Acesta este un atribut pe care un website trebuie sa il aiba pentru a se mentine in businessul pe internet. Cu atata competitie in domeniu trebuie aplicate cat mai multe tehnici de marketing pentru a reusi.
Conteaza mai putin daca ai cel mai bun produs sau un website cu cel mai bun design. Atata timp cat utilizatorii nu stiu ca existi. In cel mai pesimist scenariu, businessul tau va esua.
Desi exista multe metode si scheme, utilizate de catre website-uri de e-comert, mai exista si alte trucuri care te pot ajuta cu un stimulent suplimentar pentru cresterea popularitatii. Una dintre acestea este asa-numitul marketing viral.
Ce este marketingul viral?
Marketingul viral, cunoscut si sub denumirea de Publicitate virala este o tehnica de marketing folosita pentru a atrage atentia clientilor asupra produsului sau serviciului pe care il oferi. Sunt exploatate retelele sociale existente pentru a produce cresteri exponentiale in recunoasterea marcii. S-a pornit de la ideea conform careia o pagina sau o reclama care a fost remarcata va fi timisa catre prieteni si familie. Se sponsorizeaza diferite jocuri, filmulete amuzante care vor fi transmise intre utilizatori impreuna cu logo-ul brand-ului vizat, o descriere a produsului sau orice alt continut ce ar putea ajuta compania sa isi promoveze produsul.
Marketing-ul viral a devenit o metoda populara de publicitate si marketing datorita costurilor scazute implicate. Pentru a evita sa fie catalogat ca spam, marketing-ul viral se bazeaza pe faptul ca anuntul va fi trimis de diferiti utilizatori in cercul de prieteni. Cand se recunoaste persoana care a trimis mesajul cu siguranta ca acesta va fi deschis. Scopul campaniilor de marketing viral este de a genera o acoperire a pietei mult mai mare decat o campanie publicitara clasica.
Multe companii ofera stimulente gen discounturi pentru inceperea unei campanii de marketing viral. Se bazeaza pe numarul de destinatari care primesc mesajul de la o persoana atunci cand stabilesc valoarea stimulentelor.
Mentoring, Branding Personal, Dezvoltare Personala, Coaching, Marketing Online & NLP in Iasi & Moldova & Romania
Radu Prisacaru – contact@raduprisacaru.ro – 0727661799
Inscrie-te Acum in Grupul Reinventeaza-te si Mergi mai Departe
Inscrie-te Acum in Grupul Expertilor in Branding Personal din Romania
Inscrie-te Acum in Grupul Podcastul lui Radu Prisacaru
Citeste mai multe despre Branding Personal
Planifica o discutie Fata in Fata, Video sau Audio – Gratuit primele 60 minute