Reinventeaza-te si Mergi mai Departe
Plan de Email Marketing (continuare)
Pasul 2 – Definirea scopului (targetului)
In definirea scopului campaniei poti incepe prin a raspunde corect urmatoarelor intrebari:
Acest scop trebuie avut in vedere in momentul planificarii campaniei dar si la crearea fiecarui mesaj.
Nu trebuie uitat niciodata.
Nu exista un pericol mai mare in marketing decat cel de a dilua mesajul pe care doresti sa il trimiti catre publicul tinta (sau chiar sa trimiti mesaje contradictorii).
Specialistii de la www.mailchimp.com – propun cateva sfaturi pentru crearea si colectarea de continut.
Continut este cea mai importanta parte din mesajele de email. Iata cateva sfaturi legate de continut:
1. Ofera cititorilor tai un tratament VIP
Oamenii care se aboneaza la lista de email sunt interesati de tine si de afacerea ta. Cinsteste acest grup de clienti si fani. Fa astfel incat sa afle primii despre orice stire importanta sau interesanta (cum ar fi ofertele de vanzari, produsele noi, promotiile, etc). Da-le accesul la beneficiile speciale, pentru asta s-au abonat la newsletterul tau. Poate chiar da-le o perspectiva deosebita in ceea ce priveste compania ta, astfel incat ei sa se simta ca interactionati la nivel personal. Abonatii tai iti ofera timpul lor, o parte din viata lor, fa ca acest timp sa merite.
2. Pastreaza utilitatea
Gandeste-te cum te decizi care emailuri le deschizi si care le stergi imediat. Tu nu deschizi un email din care nu vei avea nici un beneficiu. Ofera beneficii si utilitate continutului mesajului pe care il trimiti. Unele lucruri care ar trebui sa fie incluse intr-un newsletter sunt:
• Stiri si informatii
• Sfaturi utile si trucuri
• Studii si sondaje
• Oferte speciale si cupoane exclusive
• Intrebari & Raspunsuri
• Materiale promotionale
• Fotografii ale staffului din biroul tau