Reinventeaza-te si Mergi mai Departe
Plan de Email Marketing (continuare)
Pasul 4 – Stabileste Frecventa
Cu un calendar in fata, stabileste datele sau frecvanta cand doresti sa trimiti mesajele. Eu te sfatuiesc sa trimiti newsletterul lunar. Ne se intampla nimic daca sari peste o luna, daca nu ai nimic important de spus mai bine nu deranja.
Dar nu lasa mai multe luni pentru ca abonatii tai s-ar putea sa te uite si sa te raporteze ca spammer.
Daca aveti informatii foarte importante, oferte, discounturi nu ezitati sa trimiteti imediat un mesaj.
Pasul 5 – Stabileste calendarul
Acum, ia un minut pentru a scrie un calendar pentru crearea fiecarui buletin. Adauga termenele din calendar pentru fiecare pas, stabileste cand ar trebui sa se intample fiecare pas, astfel incat sa poti trimite campania la timp.
De obicei, e bine sa lucrezi invers. Daca socotim ziua Z ca zi de trimitere a mesajelor atunci:
Ziua Z – Trimiterea mesajelor
Ziua Z-1 – Creaza campania, citeste de cateva ori mesajul, astfel poti sa identifici si sa inlaturi greselile. Trimite mesaje de verificare catre tine si 2-3 prieteni, colaboratori.
Ziua Z-2 – Creaza mesajul, alege imagini, ai grija la copyright, nu lua imagini direct de pe Google.
Ziua Z-3 – Noteaza subiectele pe care doresti sa le incluzi si alege layoutul
Acum cu acesti pasi stabiliti intoarce-te la calendar si noteaza datele exacte cand trebuie sa rezolvi fiecare problema.
Nu uita sa iei in considerare zilele importante: Ziua Indragostitilor, Ziua Femeii, Paste, Vacantele, Craciunul, Revelionul si incearca sa creezi oferte si campanii speciale pentru ele.