Reinventeaza-te si Mergi mai Departe
Plan de Email Marketing (continuare)
Iata cateva sfaturi tehnice pentru newsletter:
Foloseste codul HTML. Pozitioneaza cu ajutorul tabelelor. Nu folosi pozitionarea cu CSS.
Nu folosi Video, Flash, ActionScript, DHTML, JavaScript. Toate acestea vor fi cenzurate de aplicatia de email sau antivirus.
Aplicatiile email folosesc un anumit tipar pentru a preintampina supraincarcarea. E bine sa folosesti 250 px in inaltime (si oricat in latime) sau 250 px in latime (si oricat in inaltime).
Incearca sa eviti folosirea imaginilor, deoarece majoritatea aplicatiilor email limiteaza afisarea imaginilor si cer utilizatorului sa fie de acord cu afisarea lor. De cele mai multe ori utilizatorii nu o fac.
Implementarea formularului de colectare a informatiilor in website
Acest formular ne ajuta in construirea listei cu datele clientilor sau potentialilor clienti. Prin el cerem vizitatorilor interesati sa primeasca mai multe informatii, oferte, oferte speciale, newsletter, sa ne comunice datele de contact.
Vizitatorul va specifica si daca poate vedea mesajele email in format html, text sau mobile.
Landing page
Sunt pagini (incluse sau nu in website) in care se prezinta informatii importante si formularul de colectare a datelor de contact. Va recomand ca informatiile oferite sa fie sub forma video. Puteti posta un film pe Youtube si apoi sa il postati pe aceasta pagina.
De obicei aceasta strategie ofera putine informatii si forteaza vizitatorii sa isi dea datele de contact pentru a putea trece la alta pagina sau pentru a primi discounturi, oferte speciale sau carti electronice in format pdf.
Aceste pagini pot fi lansate inaintea websiteului pentru a sonda piata si a strange posibili clienti.
Eu le ofer reduceri sau carti electronice pe domeniul respectiv celor care sunt de acord sa imi ofere datele lor de contact.
Pe aceste pagini se intra de obicei de pe reclamele platite (Google, Facebook) si te ajuta sa-ti maximizezi conversiile.
Daca o persoana intra de pe un astfel de mesaj platit si reusesti sa ii obtii datele de contact deja ai facut jumatate din drum spre o vanzare.
Daca a intrat si a iesit de pe websiteul tau fara a iti lasa adresa de email l-ai pierdut. Si ai pierdut si banii.
Optimizeaza aceasta pagina. Google daca gaseste cuvinte cheie pe aceasta pagina o poate indexa chiar mai bine decat pagina principala (Home).