Reinventeaza-te si Mergi mai Departe
Plan de Email Marketing
Pentru inceput va ofer cateva statistici pentru a intelege importanta unui Plan de Email Marketing precum si Calitatea Mesajului pe care dorim sa il trimitem:
Iata cat de importanta este lista “opt-in”, profesionalismul cu care faci strategia si mesajele de promovare.
In cele ce urmeaza vom invata cum se face un plan de email marketing:
Pasul 1 – Definirea pietei tinta
Definirea pietei tinta este foarte importanta. Trebuie sa stii cui te adresezi. Marketingul ne invata ca nu trebuie sa transmitem tot felul de mesaje pentru tot felul de persoane.
Pentru aceasta trebuie sa raspunzi intai unei intrebari:
Cine vrei sa-ti citeasca mesajele?
Posibilele raspunsuri sunt: clienti sau potentiali clienti, lideri de piata sau abia incepatori, prietenii, familia, colegii.
Dupa ce ai stabilit piata tinta e bine sa incerci sa o caracterizezi in cateva cuvinte cheie. Gandestete ce doresc acestia, care sunt probleme lor.
Nu te abate niciodata de la aceste cuvinte cheie. Mesajele trebuie sa orbiteze in jurul acestor cuvinte cheie.