Plan de Email Marketing (1) – in 3 pasi

Plan de Email Marketing (1) – in 3 pasi

Plan de Email Marketing

Pentru inceput va ofer cateva statistici pentru a intelege importanta unui Plan de Email Marketing  precum si Calitatea Mesajului pe care dorim sa il trimitem:

  • Conform studiului Merkle Interactive Services – 55% din subscriberii care primesc mesaje promotionale, oferte, newsletter le sterg fara macar sa le citeasca
  • Conform studiului Salted Services – mai mult de 50% din subsriberii care primesc mesaje promotionale, oferte, newsletter le sterg dupa primele 2 secunde din momentul cand le-au deschis
  • Daca mesajele sunt facute profesionist 77% dintre cei care citesc mesajul vor petrece peste 10 secunde pe el
  • Conform studiului Experian – daca mesajul nu este sters imediat si este citit 47% dintre persoanele care l-au citit vor cumpara din prima zi (daca este un mesaj care implica un termen limita a ofertei)
  • Conform studiului Direct Marketing Association in 2012 ROI (Veniturile asteptate la 1$ investit in acest sistem de Internet Marketing) va fi de peste 45$.

Iata cat de importanta este lista “opt-in”, profesionalismul cu care faci strategia si mesajele de promovare. 

In cele ce urmeaza vom invata cum se face un plan de email marketing:

Pasul 1 – Definirea pietei tinta

Definirea pietei tinta este foarte importanta. Trebuie sa stii cui te adresezi. Marketingul ne invata ca nu trebuie sa transmitem tot felul de mesaje pentru tot felul de persoane.

Pentru aceasta trebuie sa raspunzi intai unei intrebari:

Cine vrei sa-ti citeasca mesajele?

Posibilele raspunsuri sunt: clienti sau potentiali clienti, lideri de piata sau abia incepatori, prietenii, familia, colegii.

Dupa ce ai stabilit piata tinta e bine sa incerci sa o caracterizezi in cateva cuvinte cheie. Gandestete ce doresc acestia, care sunt probleme lor.

Nu te abate niciodata de la aceste cuvinte cheie. Mesajele trebuie sa orbiteze in jurul acestor cuvinte cheie.

Descarca Acum Cartea – Cum faci Afaceri pe Internet

Plan de Email Marketing www.raduprisacaru.ro

Plan de Email Marketing www.raduprisacaru.ro

Etichetat pe:
Publicat pe  12 aprilie 2024

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

smartphonedownload linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram