Reinventeaza-te si Mergi mai Departe
Plan de Email Marketing (continuare)
3. Pastreaza newsletterul scurt
Cei mai multi oameni sunt bombardati cu tone de emailuri in fiecare zi. Pastrati newsletterul scurt si usor de digerat. Daca ai materiale lungi, inclusiv un interviu, o poveste sau un articol, afiseaza doar titlul si primul paragraf (sau un scurt rezumat), in newsletterul tau si furnizeaza un link spre postarea completa de pe websiteul tau. Acest lucru permite cititorilor sa decida ceea ce doresc sa citeasca.
4. Aratati personalitatea
Nimeni nu vrea sa citeasca un buletin informativ sec si plictisitor. Formatul newsletterul trimis prin email este mai putin formal decat un articol imprimat sau o brosura. Incerca sa scrii ca si cum ai vorbi cu unul dintre abonati despre aceste informatii. Fa-o in stilul tau personal.1
Pasul 3 – Stabileste Obiectivele
Stabilirea obiectivelor reprezinta un pas important in orice campanie de marketing. Este foarte important ca obiectivele sa fie clare, masurabile, foarte usor de definit si incadrate intr-o perioada de timp.
Obiectivele pot varia de la cresterea numarului abonatilor pentru primul an, cresterea ratelor de click, crestere vanzarilor online sau vanzari repetate.
Sfatul meu este sa-ti fixezi un obiectiv major (si eventual unul minor pe care sa-l dezvolti pe viitor). Nu uita, aceste obiective se vor schimba pe timpul dezvoltarii campaniei. Dar pastreaza tot timpul maxim un obiectiv major si unul minor. Obiective diferite se pot realiza cu mesaje diferite si risti sa diluezi mesajele sau mai rau sa trimiti mesaje contradictorii.
Nu te astepta ca acest plan sa iti aduca cresteri peste noapte. O astfel de solutie nu exista. Trebuie sa ai rabdare si sa investesti mult (mai ales timp) dar rezultatele nu vor intarzia sa apara.
In aceasta etapa te rog sa te gandesti bine si sa raspunzi scurt si la obiect la 4 intrebari:
……………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………..
…. va continua. Citeste zilele urmatoare continuarea articolului “Plan de Email Marketing“