Reinventeaza-te si Mergi mai Departe
Publicitate Platita – Google AdWords – reprezinta o parte importanta a campaniei de promovare pe internet.
Cele mai importante metode sunt:
Pay Per Click
Exista sute de sisteme care ofera servicii prin care platesti doar click-urile pe link-uri care duc spre website-ul tau sau spre landing page-ul tau.
Dintre acestea cele mai importante si profitabile sunt:
Google AdWords
Sunt pe Google, deci exist!
Previziunile Google in privinta publicitatii online
75% din reclame vor avea un caracter social. In momentul de fata firmele de publicitate au o comunicare intr-un singur sens, spre utilizator. Prin abilitarea elementului social utilizatorii vor putea recomanda reclamele si vor putea face comentarii.
50% din reclamele de brand vor fi interactive, utilizatorii vor putea comunica si interactiona cu produsul din reclama. In momentul de fata acest lucru se intampla intr-un procent foarte, foarte mic.
Crearea contului Google
Daca nu ai un cont Google e timpul sa il creezi. Daca ai un cont e momentul sa il folosesti.
Contul Google va gestiona: Gmail – posta electronica, Google AdWords – sistem de promovare cu plata, etc
Creeaza prima campanie de anunturi
Atunci cand creezi pentru prima data o campanie de anunturi, AdWords te ghideaza printr-un proces cu mai multi pasi, in care vei alege setarile pentru campanie, vei crea primul anunt si vei selecta cuvintele cheie pe care crezi ca utilizatorii le-ar utiliza cand vor cauta informatii referitoare la produsele sau serviciile tale. Daca vei lua in considerare preferintele, obiceiurile si elementele particulare ale clientilor vei putea alege setarile corecte pentru campanie – setari care pot decide daca anunturile tale ajung sau nu la publicul de care esti interesat.
Reprezentarea tipului de client de care esti interesat
Creeaza un profil mental al publicului tau sau al clientilor de care esti interesat. Iata cateva elemente importante la care ar trebui sa te gandesti in legatura cu preferintele si comportamentul clientilor:
Inainte de a incepe crearea primei campanii, gandeste-te cine sunt clientii tai, cat de mult doresti sa cheltuiesti pentru ca anunturile tale sa ajunga la acestia si ce rezultate astepti pentru ca respectiva campanie sa fie incununata de succes.