Publicitate Platita – Google AdWords – Digital Marketing

Publicitate Platita – Google AdWords – Digital Marketing

Publicitate Platita – Google AdWords – reprezinta o parte importanta a campaniei de promovare pe internet.

Cele mai importante metode sunt:

  • Pay Per Click – PPC – (Plata Per Click) foloseste sistemul Google AdWords
  • Promovare Facebook
  • Promovare Instagram
  • Promovare LinkedIn
  • Promovare Youtube
  • Promovare TiTok

Pay Per Click

Exista sute de sisteme care ofera servicii prin care platesti doar click-urile pe link-uri care duc spre website-ul tau sau spre landing page-ul tau.

Dintre acestea cele mai importante si profitabile sunt:

  • Google AdWords
  • Yahoo Search Marketing
  • Microsoft AdCenter

Google AdWords

Sunt pe Google, deci exist!

Previziunile Google in privinta publicitatii online

75% din reclame vor avea un caracter social. In momentul de fata firmele de publicitate au o comunicare intr-un singur sens, spre utilizator. Prin abilitarea elementului social utilizatorii vor putea recomanda reclamele si vor putea face comentarii.

50% din reclamele de brand vor fi interactive, utilizatorii vor putea comunica si interactiona cu produsul din reclama. In momentul de fata acest lucru se intampla intr-un procent foarte, foarte mic.

Descarca Acum Cartea – Cum fac Publicitate Platita  (Google, Facebook, Instagram, LinkedIn & Youtube) vs Publicitate Gratuita

Crearea contului Google

Daca nu ai un cont Google e timpul sa il creezi. Daca ai un cont e momentul sa il folosesti.

Contul Google va gestiona: Gmail – posta electronica, Google AdWords – sistem de promovare cu plata, etc

Creeaza prima campanie de anunturi

Atunci cand creezi pentru prima data o campanie de anunturi, AdWords te ghideaza printr-un proces cu mai multi pasi, in care vei alege setarile pentru campanie, vei crea primul anunt si vei selecta cuvintele cheie pe care crezi ca utilizatorii le-ar utiliza cand vor cauta informatii referitoare la produsele sau serviciile tale. Daca vei lua in considerare preferintele, obiceiurile si elementele particulare ale clientilor vei putea alege setarile corecte pentru campanie – setari care pot decide daca anunturile tale ajung sau nu la publicul de care esti interesat.

Reprezentarea tipului de client de care esti interesat

Creeaza un profil mental al publicului tau sau al clientilor de care esti interesat. Iata cateva elemente importante la care ar trebui sa te gandesti in legatura cu preferintele si comportamentul clientilor:

  • cuvintele si expresiile pe care acestia le utilizeaza pentru a efectua cautari online,
  • tipul dispozitivelor pe care acestia le utilizeaza pentru a naviga pe web,
  • websiteurile pe care clientii tai le prefera,
  • locatia geografica a clientilor,
  • daca utilizatorii au tendinta de a iti trimite emailuri sau de a apela numarul de telefon al firmei tale
Publicitate Platita – Google AdWords – Digital Marketing www.raduprisacaru.ro

Sfat

Inainte de a incepe crearea primei campanii, gandeste-te cine sunt clientii tai, cat de mult doresti sa cheltuiesti pentru ca anunturile tale sa ajunga la acestia si ce rezultate astepti pentru ca respectiva campanie sa fie incununata de succes.

Publicitate Platita – Google AdWords – Digital Marketing www.raduprisacaru.ro

Etichetat pe:
Publicat pe  18 august 2023

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

smartphonedownload linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram