SEO – Cum te ajuta Social Media

SEO – Cum te ajuta Social Media

SEO – Cum te ajuta Social Media

Pe langa optimizarea on-page, in cadrul activitatii de SEO si promovare trebuie sa ai grija si de Social Media. Postarile pe care le faci in Social Media sunt monitorizate si de multe ori indexate de Google. Acestea te pot urca sau cobara in cadrul rezultatelor Google. Principalele retele sociale care influenteaza clasarea in Google sunt:

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Google+
  • Instagram

In cadrul activitatilor se Internet Marketing si SEO iti recomand sa tratezi cu atentie urmatorii factori Social Media:

  • Numarul de LIKE-uri de pe Facebook
  • Autoritatea contului de Facebook
  • Distribuirile de pe Facebook
  • Pagina ta de Facebook
  • pagina de Facebook a website-ului tau
  • Autoritatea contului de Twitter
  • Numarul de Tweet-uri
  • Contul de Pinterest
  • Contul de Google +
  • Contul de LinkedIn
  • Pagina website-ului tau pe LinkedIn
  • Angajatii tai pe LinkedIn
  • Legitimitate si Adevar
  • Citari si mentiuni ale website-ului tau
  • Verificari locale, adresa, sediu
  • Penalizari Panda
  • Redirectionari nepotrivite
  • POP UP – upurile si reclamele in exces
  • Optimizare exagerata
  • Relevanta link-urilor
  • Link-urile temporale

Descarca Acum Cartea – Cum faci Afaceri pe Internet

Atentie!

Gartner, una dintre cele mai mari companii de cercetare si analiza a industriei IT din lume, spune ca 10-15% din opiniile emise prin Social Media vor fi false, fiind platite de companii.

Increderea consumatorilor a crescut in ratingurile social media si recenziile vor conduce la bugete mai mari din partea companiilor pentru a se promova prin social media si prin review-uri platite, ceea ce va duce la cresterea cu 10-15 la suta din toate comentariile postate, conform Gartner.


„Cu peste jumatate din cei prezenti pe internet prin retelele sociale, organizatiile vor lupta in perioada urmatoare pentru noi modalitati de a construi baze mai mari de followers, cautand sa genereze mai multe hituri pe video, sa castige comentarii pozitive prin comparatie cu concurentii lor si sa solicite „like-uri” pe paginile lor de Facebook„, a declarat Jenny Sussin, senior research analyst la Gartner. „Multi care activeaza in marketing si-au schimbat strategia cumparand review-uri pozitive, prin cupoane si promotii inclusiv hituri suplimentare pe videourile YouTube pentru a starni interesul vizitatorilor in speranta de a creste vanzarile, loialitatea si sustinerea clientilor prin intermediul campaniilor „din gura in gura” prin social media.”

Organizatiile care opteaza sa plateasca pentru comentarii false se pot confrunta cu condamnarea publica, precum si cu amenzi, asa cum deja s-a intamplat. In 2009, FTC a stabilit ca plata pentru comentariile pozitive, fara a dezvalui ca analiza a fost compensata echivaleaza cu publicitatea inselatoare, fiind condamnat ca atare. [1]


[1] http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/gartner-10-15-din-opiniile-emise-prin-social-media-vor-fi-false-in-urmatorii-doi-ani-171773.html

SEO-2-www.raduprisacaru.ro-Articol

MentoringBranding Personal, Dezvoltare Personala, Coaching, Marketing Online & NLP in Iasi & Moldova & Romania

Radu Prisacaru – contact@raduprisacaru.ro – 0727661799

Inscrie-te Acum in Grupul Reinventeaza-te si Mergi mai Departe

Inscrie-te Acum in Grupul Expertilor in Branding Personal din Romania

Inscrie-te Acum in Grupul Podcastul lui Radu Prisacaru

Citeste mai multe despre Branding Personal

Planifica o discutie Fata in Fata, Video sau Audio – Gratuit primele 60 minute

SEO – Cum te ajuta Social Media - www.raduprisacaru.ro

Etichetat pe:
Publicat pe  7 aprilie 2023

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

smartphonedownload linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram