Reinventeaza-te si Mergi mai Departe
SEO – Motoare de Cautare
Conform studiului iProspect mai mult de 90% din utilizatorii internetului folosesc motoarele de cautare pentru a gasi produse, servicii si informatii.
Rezultatele cautarilor naturale primesc 250% mai multe clickuri decat cele platite (sponsorizate – PPC – Pay-Per-Click).
Rezultatele cautarilor naturale convertesc cu 30% mai mult decat cele platite (sponsorizate – PPC – Pay-Per-Click).
Prima pagina cu rezultate al unui motor de cautare primeste 80% din clickuri.
A doua pagina cu rezultate al unui motor de cautare primeste 10% din clickuri.
Daca websiteul tau nu se afla in top 30 (pe primele 3 pagini de rezultate) ale unui motor de cautare este foarte putin probabil sa primeste vreun click (vizitator).
Ce sunt motoarele de cautare?
Un motor de cautare este un program cautator, care acceseaza Internetul in mod automat si frecvent si care stocheaza titlul, cuvinte cheie si, partial, chiar continutul paginilor web intr-o baza de date.
In momentul in care un utilizator apeleaza la un motor de cautare pentru a gasi o informatie, o anumita fraza sau un cuvant, motorul de cautare va accesa aceasta baza de date si, in functie de anumite criterii de prioritate, va crea si afisa o lista de rezultate.
Cum functioneaza motoarele de cautare?
Existe 3 etape indispensabile pentru functionarea fiecarui motor de cautare:
In prezent, in paginile de rezultate ale motoarelor de cautare sunt afisate doua tipuri de listinguri:
• Rezultate organice sau naturale, obtinute datorita crawlerilor web
• Rezultate sponsorizate
Principalele motoare de cautare (search engine) sunt:
Eu va recomand sa lucrati doar cu Google. In acest moment peste 75% din advertisingul pe internet si cautarile pe motoarele de cautare se desfasoara prin Google.