Reinventeaza-te si Mergi mai Departe
Cum sa faci Afaceri pe Internet … continuare
Aceasta este etapa când cineva aude pentru prima dată de noi, devine conștient că existăm. Nu înseamnă neapărat că a înțeles ce facem sau cum îl putem ajuta, dar ne-a auzit numele sau ne-a văzut logoul.
Din păcate, mulți dintre noi asociem marketingul doar cu acestă funcție, a creșterii notorietății. Dar, așa cum vom vedea, aceasta este cea mai puțin importantă.
Orice tip de reclamă, fie că este online, în print sau la TV contribuie la creșterea notorietății.
Atragerea clienților presupune faptul că aceștia au și făcut o mică acțiune care i-a apropiat de brandul nostru. Această acțiune poate fi un click pe o reclamă web, cititul flyerului sau al reclamei de pe stradă, deschiderea emailului, vizitarea magazinului nostru după ce a primit un flyer etc.
Activarea clienților/utilizatorilor înseamnă că aceștia au înțeles, au văzut, au simțit cum produsul nostru îi poate ajuta.
Nu este de ajuns să citească sau să audă, trebuie să aibă acel moment de „Aha!”, momentul în care realizează care este plusvaloarea oferită de produsul/serviciul tău.
De exemplu, momentul de „aha!” al unui cititor al blogului SMARTERS apare în momentul când termină de citit un articol și își dă seama cât de multe a învățat, așa că decide să se aboneze la newsletter.
Sau, să spunem că vindem haine. Momentul de „Aha!” este atunci când un potențial client îmbracă haina și vede ce bine îl prinde.
Activarea este una din cele mai importante pârghii de creștere.
Multumim pentru informatii colegilor de la Smarters
…. va continua. Citeste continuarea articolului “Cum sa faci Afaceri pe Internet”
Daca vrei sa afli mai mult despre Clienti citeste Cartea “Internet Marketing in 10 Pasi”. Vezi toate articolele pe aceasta tema la pagina de Clienti