Ghidul final pentru marketingul digital independent (7)

Ghidul final pentru marketingul digital independent (7)

Ghidul final pentru marketingul digital independent (7)

Continuare a articolului: Ghidul final pentru marketingul digital independent (6)

Pasul 6: Află cât să încasezi.

Dacă ești nou în lumea freelancigului, s-ar putea să te abordeze câteva companii care te vor întreba dacă vei lucra în schimbul expunerii. Ar trebui să respingi întotdeauna aceste oferte; următorul comic explică de ce …

Singurul caz în care ar trebui să lucrezi gratuit este dacă este pentru o companie cu o înaltă reputație cu care dorești să fii asociat. Dacă vezi că MailChimp angajează un freelancer pentru a-și gestiona pagina de Facebook, de exemplu, nu este rău să-i abordezi și să le spui că ai fi fericit să faci proiectul la cost zero. La urma urmei, dacă le spui clienților tăi ulteriori că ai lucrat cu MailChimp, ei vor ști că ești cu siguranță legitim.

Acum că este clar, să continuăm să vorbim despre modul în care stabilești ce ar trebui să încasezi.

Descarca Gratuit Cartea – Cum fac Afaceri pe Internet

Uită-te la piață.

În primul rând, aruncă o privire la ceea ce plătesc alți oameni pentru servicii similare. Poți să consulți profilurile altor profesioniști din Upwork sau să consulți postările de pe forumuri. Este o idee bună să nu te abați prea mult de la această figură, cel puțin când începi pentru prima dată. La urma urmei, nu ai multă experiență; primii tăi clienți nu vor avea niciun motiv să te plătească un premiu.

Rata orară/pe oră.

După ce ai o idee generală despre cât de mult dorești să încasezi, calculează-ți rata orară/pe oră pe baza veniturilor tale cu normă întreagă și ia asta în calcul/considerare. Să spunem că lucrezi ca director de marketing și câștigi 3.500 USD pe lună. Presupunând că lucrezi 8 ore pe zi și că ești plecat în weekend, aceasta înseamnă că câștigi aproximativ 22 USD pe oră. Ia acest lucru ca bază de referință și încearcă să nu pui preț pe serviciile tale independente de marketing digital sub această sumă.

Descarca Gratuit Cartea – Cum fac Afaceri pe Internet

Cum să încasezi.

Acum, asta nu înseamnă că poți încărca numai pe oră. Alte opțiuni includ perceperea unui preț fix pe proiect sau a unui preț de reținere. Să descompunem fiecare opțiune:

Proiecte cu preț fix:

  • Clientul tău te plătește un preț fix pe proiect finalizat.
  • Cel mai bine utilizat cu proiecte cu scopuri fixe și livrabile. De exemplu, dacă gestionezi pagina de Facebook a clientului tău, asigură-te că clarifici dacă doresc doar să postezi pe pagina lor sau dacă trebuie să te ocupi și de întrebările clienților care vin spre pagina lor.
  • Dacă lucrezi rapid și productiv, s-ar putea să câștigi mai mult din proiecte cu preț fix decât proiecte orare/taxate pe oră. Clienții tăi te plătesc în funcție de valoarea pe care o furnizezi, nu de numărul de ore pe care le dedici!

Proiecte de retenție:

  • Clientul tău te plătește un preț fix pe lună și te va contacta cu diverse sarcini pe parcursul lunii. De exemplu, dacă ești consultant de marketing pentru afaceri mici sau consultant de marketing independent, un proiect de retenție ar fi potrivit.
  • Volumul de muncă va fluctua în funcție de programul / perioadele ocupate ale clientului, dar vei fi plătit aceeași sumă pe lună.
  • Acesta este un mod excelent de a „bloca” un client pe termen lung; Acestea fiind spuse, este destul de dificil să obții clienți de retenție atunci când începi pentru prima dată.

Ghidul final pentru marketingul digital independent (7)

BONUS: instrumente și resurse utile.

În calitate de comerciant independent, există o mulțime de instrumente și resurse cu care te poți echipa. Unele dintre acestea te vor ajuta să reduci timpul petrecut pentru sarcini administrative, iar altele te vor ajuta să abordezi anumite aspecte ale proiectelor tale de marketing. Pentru a-ți crește productivitatea și a-ți suplimenta eforturile de marketing digital, consultă aceste instrumente:

Generarea clienților potențiali / obținerea mai multor clienți:

  • Instrumentul de audit încorporabil propriu SEOptimer pentru a genera potențiali clienți SEO și îmbunătățirea site-ului web direct de pe site-ul tău.
  • Hotjar pentru a te ajuta să analizezi și să îți optimizezi site-ul.
  • SumoMe pentru a te ajuta să îți dezvolți lista de e-mailuri.
  • Wix pentru a crea un site web.

Descarca Gratuit Cartea – Cum fac Afaceri pe Internet

Lucratul la proiecte de marketing:

  • Pixabay pentru imagini fără drepturi de autor.
  • Canva pentru șabloane de socializare.
  • Blog Title Generator pentru a te ajuta să vii cu titluri.
  • Hemingway pentru a-ți îmbunătăți scrierea.

Facturare:

  • Bonsai pentru a genera contracte independente.
  • Harvest pentru a genera facturi client.

Ghidul final pentru marketingul digital independent (7)

Digital-Marketing-3-www.raduprisacaru.ro_

Daca vrei sa afli mai mult despre Afaceri pe Internet citeste Cartea “Internet Marketing in 10 Pasi”.

Etichetat pe:
Publicat pe  3 decembrie 2021

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

smartphonedownload linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram